Hallo, Hebben jullie dat ook een hele reeds dingen die je wilt doen maar geen tijd door kleine kinderen? Hier zijn ze weer ziek helaas. Maar ik moet aan de slag. Eerste punt op mijn to do list Hal opruimen Woonkamer schoonmaken Keuken schoonmaken. Laten we elkaar motiveren met deze topic!!
Ja! Kleine is ook ziek vandaag en ik moest al zoveel doen. Door het slechte slapen heb ik ook nergens puf voor en ben ik blij als ik met een bakkie koffie op de bank kan ploffen. Ik wacht tot mijn man thuiskomt en dan mag hij de kleine verzorgen en ga ik als een tornado door het huis.
Hier druk geweest met werk en andere dingen de afgelopen 2 weken, en behalve het noodzakelijke weinig gedaan in huis. Nu vakantie en vandaag eerst maar eens hard aan de poets. Mijn to do list voor vandaag; - benedenverdieping grondig schoon maken - boodschappen - kerstboom halen - kerstdeco tevoorschijn halen
Jij ook beterschap met je kinderen! Haha, wil je weten wat ik allemaal moet doen? Weet je wat, kom hierheen, dan doen we het samen. Pakken we daarna jouw huis mee Mijn lijstje is ongeveer dit; Bedden verschonen Beddengoed wassen Keuken poetsen WC poetsen Schoenenkast in de gang stofvrij maken Huiskamer afstoffen Kinderkamer stofzuigen Badkamer (maar dat mag manlief doen) Boodschapje doen Vanavond nog een keer stofzuigen Dweilen (met de hond en d'r haren heeft het geen zin om eerder te doen) Wat papierwerk opbergen Normaal ben ik hier niet zo lang druk mee en kan het tijdens slaapjes of als hij speelt, maar met een ziek en hangerig kind doe ik er zó lang over.
hier ben ik ziek en mn kids, het is een puinzooi hier dus ik zou moten opruimen, mijn to do list -woonkamer opruimen -woonkamer stofzuigen -vaatwasser inruimen en uitruimen -was draaien.. Dikgedrukt heb ik gedaan nou de rest nog
Pffff ja heel herkenbaar. Toevallig dacht ik er vandaag nog aan hoe weinig tijd ik overhou om met m'n hobby bezig te zijn. Vandaag beneden gezogen, keuken aan kant gemaakt, doekje over de tafels, bank en dressoir en speelgoed van pakjesavond opgeruimd. Kids zijn nu heerlijk aan t spelen en over 5 minuten staat de kapster hier. Handig dit topic om elkaar te blijven motiveren.
Ja laten we door deze topic elkaar blijven motiveren. Ik heb net de hal opgeruimd. Mijn huis is netjes alleen door de zieke kinderen loop ik echt achter de feiten aan! Ga nu aan de woonkamer beginnen! Ik doe alles zo grondig mogelijk neem gelijk de deuren mee en als het nodig is de ramen.
Dat lijkt mij heel gezellig haha Dat is een hele lijst maar ik zet altijd een beloning er tegenover. Als ik vandaag mijn huishouden bij heb. Ga ik morgen wat leuks halen voor in huis.
Zo dat ik ook weer gebeurt. Slaapkamer raam heb ik maar gelijk gezeemd. Nu de rest nog. Verder moet ik vandaag weer de dagelijkse huishoudelijke klusjes nog doen zoals stofzuigen, dweilen stof afnemen. Huishouden houdt nooit op, en vooral als je kinderen hebt is het huis een stuk rommeliger haha
Studeer kamer ordenen Zolder opruimen!! Dit was het wel, maar zijn echt 2 dingen waar ik niet aan toe kom.
Gezellig hier! Woonkamer is gedaan wat heerlijk. Mijn eetkamer is een bende die ga ik nu doen. Daarna met de stoomreiniger de vloer. Kinderen liggen in mijn bed film te kijken.
Jullie zijn goed bezig!!! Manoya, waarom begin jij nu over zolder opruimen!!!! Hier moet dat ook nodig gebeuren haha. Mss is dat wel wat voor in de kerstvakantie aangezien mijn man daar ook echt bij moet helpen (lees: sjouwen) Nous26, handig om de vloer te dweilen nu de kids een filmpje aan het kijken zijn. Slaapkop, ik loop ook altijd tegen de bende aan van de kinderen. Ze spelen hier heel veel met klei, papier, boekjes, schooltje/kantoortje spelen. Dat geeft best veel troep. En op zich ruimen ze wel op maar dat is op hun manier he.
wij vieren vanavond sinterklaas nog en voor die tijd moet ik nog: even een doek door de badkamer halen, beneden even door de wc een wasmand met handdoeken opvouwen eigenlijk nog strijken maar dat laat ik misschien wel liggen. een pakje ophalen bij dhl punt tomatensoep maken
Ow ik heb ook zo'n lijst ja....al maanden geen poetswerk ofzo daar maak ik tijd voor. Maar bv - foto's bijplakken van 3 maanden - de doos met knutsels van de kids organiseren - zolder opruimen en uitmesten - 1 bepaald keukenkastje met drink en eetspul wat de kinderen niet meer gebruiken uitzoeken (rietjesbekers, plastic bordjes, poedertoren) - kledingkast uitzoeken...vooral weggooien
Ik doe mijn ramen altijd nog in November als het mooi weer is (lees: als het zonnetje schijnt) en daarna zijn ze in Februari of Maart weer aan de beurt. No way dat ik ze in de winter ga schoonmaken!