Als het maar niet rauw is. Verder mag het volgens mij. Als je twijfel altijd ff op internet opzoeken 😀
Wow wat goed van je dat je dit uitzoekt. Het beroerde is dat ik deze producten nu erg lekker vindt. Anders ook, maar lus weinig op het moment behalve dat. En kaneelstokjes haha. Ik mag er 1 per dag van mezelf. En net wat je zegt: lekker eten. Heb er nu al zin in Oh em gevulde speculaas. Jammie jammie. Denk dat ik dat zelf maar eens ga maken. Jog lekkerder.
Meiden brandende vraag gezien ik er heeeel erg veel zin in heb. Het gaat over sushi. Eten jullie dit wel of niet uit een restaurant/sushitent, in mijn geval een thuisbezorgd sushi tent. Mijn vriend zegt dat het niet kan ivm kruisbesmetting. Dit stond tenslotte ook op de kaart van een sushi tent waar wij veel komen. Ik neem natuurlijk geen sushi met vis maar wil graag vegetarische sushi.
zou t niet doen, want ze snijden daar de rauwe vis waar ook de groente wordt gesneden. Heb het toen nagevraagd bij een restaurant.
Ja daarom wil mijn vriend het ook liever niet. Stom want anders zou ik een graag geziene gast zijn Maak het wel eens zelf maar dat is veel minder lekker.
Haai haai Voor de rauw vlees liefhebbers Als je een goede vriezer heb 4 of 5 sterren, en je daar 2 dagen je rauw vlees inlegt dan is het dus absoluut geen probleem om het te eten ook niet als het weer warm word. staat ook vermeld op de site: Wat kan ik wel en niet eten tijdens mijn zwangerschap? | Voedingscentrum De biefstuk(diepvries) van de lidl/aldi vond ik goed te eten. gewoon uit de vriezer in de koelkast laten ontdooien en dan s'avonds gelijk uit de koelkast opbakken dan is rauw vlees geen probleem. me carpaccio smaakte van de week heerlijk
Hoe zit het met de worstenbroodjes van de bakker? Die in hetzelfde 'schap' liggen als de verse croissantjes, bollen, kaasbroodjes etc? Neem aan dat die voorgebakken zijn en je die zo, koud, uit het knuistje kunt consumeren? Dat heb ik net gedaan althans Anyone?
Hoe zit 't nou met zalm? Het voedingscentrum zegt: Gerookte kant-en-klare vis uit de koeling** (gerookte zalm, paling), zowel vacuümverpakt als andere soort verpakking: neem niet. Maar die twee sterretjes staan dus voor: als je het goed verhit, dan wel. Dus ik en mijn twijfels: wat is goed verhit? Bijvoorbeeld in de over 20 minuten, 200 graden. Is dat goed genoeg?