toen ik vandaag door een smalle straat reed waar ik voorang had en een vrouw ook doorreed en zij mij uitschold dat ik doorreed!! toen dacht ik wtf!! en heb ik het haar ook even duidelijk gemaakt dat zij geen voorrang had!!!
Ik snap niet dat iedereen hier zo verontwaardigd over is. De politie kan toch niet zien of het briefje geldig is als ie ondersteboven ligt? Dan kan iedereen wel een oud (en dus niet meer geldig) bonnetje bewaren en die steeds ondersteboven achter de ruit leggen... Ze hebben groot gelijk om een bon uit te schrijven in dit geval (dat ze beter echte boeven kunnen gaan vangen is een andere discussie ). Als het wel een geldig bonnetje was, dan wordt er vanzelf bezwaar gemaakt, anders niet. Simpel zat
Nee, dat leek mij ook! Maar later dacht ik dat sommige mensen misschien dachten dat met 'ondersteboven' bedoeld werd dat de tekst naar de binnenkant van de auto wees ipv naar de buitenkant, zeg maar. En dat zou wél erg flauw zijn natuurlijk
Ho ff, ik dacht dus ook dat oom agent alleen even zijn hoofd hoefde te draaien om het kaartje te lezen. Als hij echt andersom had gelegen. Dus de achterkant naar voren is het een ander verhaal, maar dan is het dus ook geen wtf moment. Dat is dan gewoon dommigheid.
Dat ik vannacht wakker werd door mijn zoon omdat hij een benauwdheidsaanval had. Alleen omdat ik net sliep (en droomde) snapte ik het nog niet helemaal en vroeg ik aan mijn man welk kindje ik moest halen(? we hebben er maar 1..) Toen ik eenmaal klaarwakker was en mijn kindje zo zielig benauwd aantrof dacht ik wel WTF.
dat ik naar buiten keek en wel 2x de buurvrouw door de tuin zag lopen, alleen maar om een klein stukje af te snijden. en ook nog door de tuin van de buren. net hier komen wonen dus nog geen hekken maar toch.
Toen ik zag dat ik bij een ander KDV 180 euro goedkoper uit ben per maand, wat ook nog eens naast mijn werk zit.
dat ik vandaag de punctie had en dat de arts kwam vertellen dat me man nog een keer zijn deel moest inleveren omdat er te weinig was voor mijn 6 eicellen.
Oh haha zo had ik er dus nog niet tegenaan gekeken... Lekker verwarrend, ondersteboven, achterstevoren... Nee als de tekst gewoon omgekeerd te lezen was dan is 't inderdaad erg belachelijk..
Dat ik in een winkel op hurken zit om de schoentjes van mijn neefje te veteren en ik door een kinderwagen aangereden wordt, keihard en met opzet. Tja, ik moest toch ook wel begrijpen dat zij er langs moest en als ik dan niet direct aan de kant spring was het heeeel begrijpelijk dat ze een kinderwagen in mijn rug duwt. Tr*t!