Hét wtf moment van vandaag..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Vanavond tijdens het koken begint het me toch ineens te stinken, kijk ik in m'n pannetje broccoli en denk wtf!! :(
    Vergeten water in te doen, tja.. ;)

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Toen ik vanochtend alle bedden had afgehaald en vervolgens de wasmachine niet aan de praat kreeg.... Het kreng was blijven hangen bij het centrifugeren van de vorige lading. Stond ik dus met een kletsnatte was en een enorme lading beddengoed.... WTF!

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Toen ik gisteravond als laatste naar bed ging en er vanochtend als eerste uitmocht omdat meneer lekker bleef liggen. Voor de zoveelste keer deze week! WTF!

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Vanmorgen was ik mijn dochter aan het aankleden.
    Zegt ze: wacht eens even mam,ze loopt naar de wc,geeft me toch een partij over,spoelt haar mond en zegt: zo,nu ben ik klaar en ik wil naar school.....
    Ik dacht echt WTF!?

5. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Toen ik een mail kreeg van een patient, dat ik zo onaardig was en dat er veel mensen net zo over dachten :(
    (zeg het dan recht in mijn b*k en noem de namen van die andere mensen)
    Ik zit nu echt met de tranen achter de ogen op mijn werk.....
    WTF !!
    PS: ik heb het er met de baas over gehad en die vindt het niet hoor. En gelukkig was er net een patient die het tegenovergestelde beweerde...doet wel goed, maar toch:(

Zoooo, lucht op...

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dat ik mijn verjaardag helemaal niet wil vieren dit jaar maar uit plichtsbesef toch maar doe, vooral voor mijn ouders die zoveel waarde hechten aan die traditie. En dat ik nu net dus al voor de DERDE keer een andere avond heb geprikt omdat er altijd wel iemand niet kan en ik ga het echt geen 2x vieren want vind die ene keer al teveel dit jaar!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    toen mijn nieuwe iphone op de grond viel, met een barst erin als gevolg...:(

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    toen ik gister ondekte dat er een stukje verstandskies doorkwam...dacht wtf, nu moet ik dus echt naar de kaakchirurg...:( WIL NIEEEEEEE...ben zo bang..:(:(

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mijn ovutest die iets donkerder was, wtf??? Dus toch? :D

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Na wekenlang bellen en boze gesprekken met een debiteur vertelt ie net aan de telefoon dat zijn bedrijf failliet is en dat de curator wel zal kijken of we ooit ons geld nog krijgen :x WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x:x:x

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik kreeg vandaag een bank afschrift binnen van de ING, ik ben de enige hier die daar zit, dus ik open maken zonder uberhaubt te kijken van wie die is, zie ik een vet hoog bedrag staan dus zat echt van WTF :$ bleek het de bank afschrift van iemand anders te zijn die bij het verkeerde adres werd ingegooit (bij ons dus) ;)

voel me toch wel lullig dat ik het hebt open gemaakt :D maar wou dat ik dat bedrag had dat er in stond echt =O zoveel geld... o_O

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb er wel een paar vandaag, en moet ik nog even

Dat Quinn om half vanacht wel dacht dat het tijd was om op te staan, dacht niet! Het enorm op het brullen zet! WTF
    uit eindelijk wel gaan slapen hoor

maar....

Om 6 uur was hij echt klaar mee, en ik natuurlijk er weer uit kon, manlief hoort nooit wat! WTF

Quinn en ik gingen wandelen, en Quinn aangaf wel een broodje te lusten, dus even naar de AH, en verschrikkelijk boos werd toen hij geen donut mocht, en de hele AH bij elkaar geschreeuwd heeft WTF

Dat het huilen, schreeuwen enz de gehele ochtend geduurd heeft en dat ik blij ben dat hij nu lekker op het kdv is, en hopelijk is hij daar gezeliger na zijn slaapje daarzo dan dat hij thuis was

BEn benieuwd wat voor WTF ik nog meer krijg deze dag

13. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Dat ik word gedagvaard omdat ik een maand zorgverzekering niet heb betaald (ben die maand toen verhuisd en heb die rekening nooit gezien).
    I am not happy!

14. Within

Within Niet meer actief

Dat ik 20 smsjes kreeg van vrienden omdat de band de nieuwe titel bekend maakte.. telefoon bleef afgaan WTF

Toen las ik dat het album gebaseerd is op een stripboek :p

En daarna begon mn vriendin dat ze van het verband om haar duim afwilde ondanks dat de dokters hebben gezegd dat ze het moet laten zitten. Maar ze wil het want ze kan geen shag draaien. WTF

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hoeveel hoeveel

16. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik was in Eindhoven en zie ineens een heeeelehoop politie met auto's enzo en ook een hele hoop mensen. Is er ene gijzeling aan de gang. Toen dacht ik dus echt WTF?? :(

17. Giltje

Giltje Niet meer actief

nou zoeen 3500 euro =O

da's meer dan 2x zoveel als dat wij hebben haha

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Bolbuikje: Was dat vandaag? Ik woon namelijk in Eindhoven!

19. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Mijn WTF moment was dat toen mijn oudste dochtertje om kwart voor 6 terug was van het spelen, bij binnenkomst meteen ging krijsen om een snoepje. Nog geeneens: dag mama. En madam werd nog bozer toen ik nee zei :D, maar ik dacht echt op dat moment dat ik toch ff iets gemist had.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Het oog van onze kat is vandaag gescheurd, waardoor het binnenste van zijn oog naar buiten is gekomen, liep allemaal bloed en shit uit zijn oog. Hij zit nu helemaal onder de medicijnen en verschillende soorten oogdruppels, morgen weer terugkomen bij de DA en als het verslechterd is, gaat zijn oog er uit.

Deel Deze Pagina