Toen de fysio de 7 centimeter lange naalden in mijn rug stak om zo de pijn te verminderen waardoor ik al wekelijks nauwelijks kon lopen en waardoor ik nu helemaal niks meer kan :x En toen ie ook nog zei dat het lang ging duren en ik waarschijnlijk mijn hele leven last zou houden en er niet op hoef te rekenen dat ik dit jaar nog aan het werk kan, dacht ik: WTF!
Mijn WTF moment van vandaag was toen ik mijn schoonmoeder belde. Ik ging voor het eerst erwtensoep maken en daarvoor moet je eerst de erwten sorteren en een nacht laten weken. Goed, ik belde dus even om te vragen waar ik precies op moest letten. 'Bruine erwtjes en erwtjes met een klein gaatje erin moet je er niet indoen meid.' Een klein gaatje? Hoezo klein gaatje? 'Ja, daar kan een wormpje in zitten.' Wormpje????WTF???! Ieks
hahaha, tranen biggelen over mijn wangen! ik zou precies hetzelfde gedaan hebben hoor maar als je het zo leest....
Dat ik erachter kwam dat ik totaal even ruim 3 uur moest reizen om een opdracht in te leveren op school!
Dat toen mijn vriend en ik vandaag lekker gingen uiteten, vanwege zoveel jaar samen, er een bloemetje van mijn ma daar op tafel stond. Echt wtf, super lief.
Toen we Alyna op school waren gaan halen, droge broek en alles!...en ze op de keukenvloer piste toen ik 5 min. binnen was.
Ik was vandaag op mijn werk, en op een andere locatie hadden ze iemand anders nodig. Ik zou daar vanaf 1 uur naartoe gaan. Kom ik daar, zeggen ze dat ze niemand nodig hebben! WTF?! (mocht toen wel lekker naar huis, zelf uren opgenomen) En tot overmaat van ramp moest ik overstappen op de bus, die niet reed vanwege een omleiding, waardoor ik een half uur naar huis heb moeten lopen
Haha ja en het mooiste was ook nog toen ze dan die deur opendeed doodleuk zei: "Kiekeboe mamaaaaaa"!!! Kon wel janken en lachen tegelijk haha. Nu kan ik er gelukkig alleen nog maar om lachen
En toen ik net in de Lounge keek stonden deze twee topics onder elkaar 'Na de Sex' 'Erwtensoep' wtf?!
Ik heb een kiddyguard traphekje tussen de woonkamer en de keuken. Toen ik ging koken, deed ik die dicht. Staat opeens die muk naast me! Is hij er serieus onderdoor geschoven. Toen dacht ik ook: WTF!
Haha nou ik had net het 'na de seks' topic zitten lezen, en toen ik terugging naar de Lounge zag ik dus ineens 'Erwtensoep', lag plat.
mn (oude) buurman in zn ondergoed achter in de brandgang= (paadje achter ons huis)stond ik dacht echt wtf
moest vanmorgen in haast naar CB nadat mijn jongedame een poepbroek had dus even snel schone luier om de vieze maar even op tafel want moest echt weg... kom thuis, luier op de grond, stront eruit, overal witte vlokjes van een uit elkaar getrokken pamper stomme hond!!!!! toen dacht ik echt WTF hoe smerig is dat??????
Toen ze van het kdv belde dat mijn dochter ziek. Thuis gekomen, mevrouw wil een boterham, drinken en gaat daarna lekker spelen.