toen ik gisteren middag uit het raam keek en onze bruuvrouw met der dronken kop ff haar kippen hok ging schoonmaken... in alleen een slaap shirt!!!!ik noem haar altijd de kippen fluisteraar...
Toen ik met mijn zoontje aan het douchen was en hij verwonderend naar mijn inmiddels grote borsten met bruinevlek tepels (leuk hoor borsten in de zwangerschap) aan het kijken was en riep: wojoo mama jouw titties lijken wel op olifantendrollen en bedankt :x
toen ik wakker werd en de wekker op 9 uur stond , maar ik me nog zo moe voelde dat ik nog wel 3 uur kon slapen
ik kreeg vanmorgen om 8 uur een sms!! van mn schoonmoeder dat ze in het ziekenhuis ligt.. WTF!!! (ze heeft chemo en was hier gister nog gezellig op visite... ze zei wel dat ze het koud had maarja echt warm is het niet... blijkt ze door de griepprik koorts te hebben gekregen) maar WTF via een sms!!!!
dat ik vanmorgen even 2 financiële tegenvallers kreeg, mijn moeder naar het zkh moest en de kleine in zijn blootje in bed stond en fijn in bedje had staan plassen echt weer een fijn dagje hghahaha
Dat doen onze buren dus ook! Ik had vanmorgen vergadering kom ik thuis staat er een auto op MIJN!!! oprit.. Toen dacht ik ook WTF Ik heb daar echt n hekel aan! Koop zelf een oprit
Toen mijn zoontje net dwars door de spuug (ik denk aan een ander woord maar dat staat zo vies)van mijn kat heen ging.... Blehh helemaal tussen zijn handjes..
net gewoon een stuk of 6 mensen meegemaakt die echt niet kunnen autorijden.. en net ook in de supermarkt ik had 2 dingetjes en stond in de rij ouder echtpaar stond achter me met een kar vol boodschappen gaaat de kassa dicht en zegt de caissiere dat er een andere kassa open gaat dringen ze gewoon voor....wtf
Toen Anna melk spuugde op de vloer tijdens t kruipen en ik een doekje ging pakken..ik kwam terug (2 meter) en zag ik dat ze t weer lag op te lebberen... toen dacht ik ....WTF.. IEUW
toen we vanmiddag uit het zwembad kwamen en de moeders met kindjes die zwemles hadden de kleedruimte binnen kwamen en gewoon de deuren allemaal wagenwijd openlieten staan . hallo wij waren nat en ik was plurk aan het aankleden. tochtte als de hel. toen dacht ik wtf doe deur gewoon dicht sufkutten:x