Toen ik aan het schoonmaken was in de winkel en 100 euro vond onder de kassa dacht ik wtf, blijkbaar had iemand geld teveel en strooide met geld haha maar heb hem netjes aan de hoca gegeven
Toen ik op de camera zag dat m'n collega door 4 politie auto's en 2 busjes van de marechaussee werdt ingesloten. Hij stond voor een pand te wachten tot er een monteur zou zijn, politie dacht blijkbaar dat er iets anders aan de hand was (was achteraf wel grappig hoe m'n collega uit de auto moest komen)
haha dissapointed das mooi lullig zeg zoiets had ik ook een keer : stonden we samen met mijn nichtje ergens voor een huis dat er onbewoond uitzag een sigaretje te roken, we deden het stiekem omdat nog niemand in onze familie wist dat we rookten , en gingen vervolgens terug in de tuin van familie te zitten , komen er opeens 2 politie auto' s, ze vroegen om onze id en vroegen wat we deden in de tuin van die mensen , ze hadden de politie gebeld omdat ze dachten dat we wouden inbreken haha stonden echt voor paal en heel de familie wist toen dat we rookten nou lekker
Hahaha wat een verhaal Mijn wtf-moment van deze jonge dag was dat mijn jongste zoontje, die altijd rond 6u al wakker is vanochtend ineens pas om half acht wakker werd, terwijl iedereen verder dus al beneden was... Toen dacht ik: wtf, zo kan het dus ook!! (In het weekend please een keertje ).
toen ik op internet na reflux aan het kijken was en er ineens heeeeeeel veel puzzelstukjes op hun plaats vielen. toe dacht ik WTF! en toen ik wakker werd en zag dat het al 7uur was en de kleine nog steeds sliep! WTF hoezo oververmoeid.
Toen ik vanmorgen om 6 uur wakker werd van gehuil van mijn meisje.. WTF! ik heb 10 minuten langer mogen slapen dan gister! Joehoe!!!!!!
toen ik vanochtend wakker werd van een kat die op mijn hoofd sprong... dacht ik wtf het is pas half 6 ja !!!
Toen mijn zoontje vanmorgen om 7.15 weer naar bed wilde (half 6 wakker) en zonder mopperen in slaap viel.. Derde dag op rij dat hij het zelf doet.. WTF!!
Toen bleek dat de assistente van de gyn ipv een controlehysteroscopie bij vruchtbaarheidsproblematiek een afspraak voor een sterilisatie voor mij had gemaakt!
Toen de accu van de auto leeg was en ik vanochtend een 'voetbalmoedersauto' stond aan te duwen in de stromende regen om 06:50 uur En even later toen de ANWB er al na 15 min was, terwijl ze 60 min hadden aangegeven (nee, het aanduwen heeft dus niet geholpen )
Toen er net een pot van die goedkope gele haargel van de trap afviel, stuiter..stuiter..stuiter...krak
Toen ik vannacht met mijn duffe kop Mika zijn melk in zijn flesje gooide terwijl de bodem (difrax) er niet onder zat... Ik kwam er pas achter toen ik hem optilde om hem in de magnetron te zetten... en me dan nog afvragen hoe het kon dat hij lekte
Toen ik vanmorgen veel te laat wakker werd terwijl ik naar mijn werk moest en ook nog moest douchen omdat ik niet met een zuurpruim achter mijn computer wilde gaan zitten de hele dag (vannacht met manlief gestoeid)
O ja en toen de man van de brandveiligheidsinspectie van het ministerie bij mij de sleutel kwam vragen van de brandkast, met zijn donkere krullende haardos en heerlijke gespierde lichaam dacht ik ook WTF... alleen kijken.. alleen kijken... zucht....