Toen ik thuis kwam en zag dat onze buren 1 auto voor hun eigen deur hadden gezet en de 2 andere auto's voor mijn deur. Toen dacht ik WTF?! Vervolgens kon ik met een kind en zware tassen in de regen de hele straat door...
Toen ik vanmorgen wakker werd gemaakt om 7 uur ipv 9 uur door ons meisje.....terwijl ze laat naar bed was gegaan...toen dacht ik ook ff WTF....waarom nu al wakker?? hihihi
Toen op een ander forum (waar zwangerschap 9 van de 10 keer NIET gewenst is) iemand een topic had geopend en daarin beweerde dat zijn ex 1 WEEK zwanger is. WTF en het dan al weten?
toen ik net ging wandelen met mijn zoontje. ik had hem vastgezet en nog kreeg hij het voor elkaar om achterstevoren te gaan staan in zijn kinderwagen
toen ik naar mijn auto keek en zag dat er een sierstrip vanaf was gejat....zeker meegenomen door een "liefhebber zonder geld". Kan daar zoooo boos om worden
Toen ik de enveloppen van de verzekering opende. 1 met een enorme rekening en 1 met de nieuwe polis. WTF?
Ja, meteen gedaan, en vandaag weer, want ik zag er nog in de (sorry) ontlasting van mijn dochter, levend of dood; geen idee, maar wil ze allemaal weg hebben. Nog nooit luizen gehad, maar dit is ook vreselijk. (en ze kwamen idd uit haar achterste, jeuk aan de billen; alarmbellen rinkelen!!)
hahahahaha Had ik laatst ook maar die gast wilde ook gelijk geile harde sex ed met mariek (en zo heet ik dus niet)... en nog bellen ook om 4 uur grrrrrr die heb ik om 6 uur ook even terug gebeld gna gna gna
Woehahahahahahahaha hier is ook een topic over (geweest) over de 'vieze' dingen die je kindje doet. Eentje die me bij is gebleven is dat een zoontje van iemand in het bad had gepoept en dat mama daar even druk mee was en hem vervolgens een halve druif zag eten!?!?!?!? rara waar hij die vandaan haalde? Woehahahahaha die was dus nog mooi gaaf gebleven in zijn darmpjes
ik had afgelopen vrijdag een bekeuring gekregen omdat het parkeerkaartje ondersteboven voor de raam lag! belachelijk gewoon! wtf!!!
Als je het kaartje nog hebt kan je toch in beroep gaan? Toen ik vanmorgen bijd e tandarts was en hij begon over een wortelkanaalbehandeling.
Oh daar zou ik echt werk van maken. Belachelijk zeg! Mijn wtf momentje van vanochtend: Dat die Penbo Penguin 50,- kost (en nog afgeprijsd was ook ) Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/238221-pengo-de-pinguin.html
toen ik vanmorgen gerommel uit het kamertje van mijn zoontje van 15 mnd hoorde terwijl hij vanuit zijn bedje nergens bij kan....was hij uit zijn bedje geklommen!!! Nú al!!