we hadden 2 schilderijtjes hangen... en die was ik zat... maar haalde ze weg en je zag precies waar ze hadden gehangen. beetje zwart eromheen..... bah dus ik denk ga ff lekker de puur poetsen... maar nou is die hele muur een grote vlek.... ik in paniek, de jif gepakt... en nu is op sommige plekken ook nog de verf eraf geboend.. hoe leg ik die uit aan de baas des huizes (mn vriend hahaha) OEPSSSSSSSSSSSSSSSS iemand nog tips???
Als je het nu verft is het over een uur of twee wel droog geurkaarsje om de lucht te verhullen en anders Liiieeefie.... moet je wat vertellen.... jij bent toch zooooo handig
Haha sorry echt iets waar ik mezelf in herken..krijg van mijn man dan ook vaak te horen dat ik echt een kluns ben met 2 linkerhanden. Dat ben ik ook geef ik toe. Enige oplossing een likje verf eroverheen. veel succes he haha
Sorry, moet een klein beetje lachen, dit zou ook zo typisch iets voor mij zijn! Denk dat er helaas niets anders op zit dan opnieuw schilderen...
ohhhh dit zou een actie van mij kunnen zijn.... ja inderdaad verf, of misschien kijken of er zoiets als vanish is voor vlekken op de muren.... Heb ook zoiets voor banken, en moet zeggen, mijn bank is weer als nieuw.....
Oeps, een goedbedoelde daad die verkeerd is uitgepakt.... Ik vrees dat er niets anders opzit dan opnieuw verven, behangen of een heeeeeel groot schilderij ervoor hangen. Succes!
jah tis een speciale kleur, en ik weet dus niet welke...... en ik heb 2 kids in bed dus dat gaat ook niet whaha.... maaar heb dit als oplossing... zou hij het zien zo? moet er alleen nog 2 hebben om de hele vlek te verbergen.. hmmmmm
*ik moet er wel erg om lachen* sorry volgende keer bij een vlek of potloodstrepen op de muur sponsjes van balbao gebruiken verkrijgbaar bij de marskramer daar kun je echt mee toveren voor deze keer, zal opnieuw het muurtje schilderen worden denk ik
Ik vrees dat het gelijk opvalt als hij thuiskomt. Juist ook omdat er iets nieuws aan de muur hangt. En dan zie je ook die vlek erboven. Ik denk dat je het hem toch eerlijk zult moeten vertellen als hij thuiskomt. Hij weet wellicht nog wel welke kleur erop zat (of misschien is het een leuke aanleiding voor een nieuw kleurtje ) en de bouwmarkten zijn vanavond ook nog wel open. Waarschijnlijk kan jouw vriend hartelijk lachen om jouw actie. Zo erg is het nu ook weer niet. Even wat verf erover en je ziet er niets meer van...
Tja dat word opnieuw schilderen maar ik denk dat hij er vast wel om kan lachen . Als je dus aan het schilderen slaat neem dan een latex die je af kan nemen met water en schoonmaak middel ook heel fijn voor kleine handjes.
Schat, ik heb een idee! Zullen we van het weekend die kamer opknappen en in een leuk kleurtje schilderen? Anders die schilderijtjes toch maar terughangen..
gauw de schilderijtjes terughangen net doen of er niets gebeurd is en heel verbaasd kijken als je man het opmerkt?