Ik ben dol op huttenkase, maar ik eet het eigenlijk altijd op dezelfde manier: op een boterham/broodje/cracker met lekker veel kerriepoeder. Wat doen jullie er mee? Ik kan wel wat lekkere tips gebruiken.
Huttenkase met jam, huttenkase met komkommer. Ik vind het zelf vrij smaakloos, maar soms eet ik het omdat er veel eiwitten in zitten en weinig vet haha maar verder? Bluhh
Op de site van ah staat een supergezond recept: spinazie, andijvie, doperwten en huttenkase stamppot. Het heet lentestamppot, google maar es!
Ik eet het meestal op brood met komkommer en peper en zout. Of door een salade met avocado, tomaat, komkommer en huttenkase. Wat trouwens ook superlekker is: Avocado door midden snijden, pit er uit en dat vullen met huttenkase. Dan alleen nog beetje peper en zout er over. Heerlijk
Ik heb er een keer een gezonde pizza mee gemaakt. Errruggggg lekker! Een Turks brood doormidden snijden, die insmeren met tomaten in sap/saus uit blik. ( helft er van geloof ik ) . Cottage cheese erbij, prei er bij op, 30+ kaas eroverheen strooien! plakjes ham in reepjes snijden en die er bij overheen strooien. Dat in de oven en smullen maar. Was echt heerlijk.
ohhh wauw, ik eet nu een cracker met die combinatie.. lekker!! dat ik daar nooit aan gedacht heb! yumm
Haha maaaar pesto maak alles lekker!! Helaas zit in zo een potje van de super markt veel troep, denk ik. Zelf maken is zo een werk.