Vraag; Past difrax 3 standen speen op de standaard fles van dr browns?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Delta, Nov 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb een vraag.. Ik heb gehoord dat de difrax 3 standen speen op de standaard (smalle) fles van dr browns passen?
    En die met ring erbij of zonder ring? Ik zag dat je verschillende 3 standen spenen van difrax hebt, maar neem aan zonder ring toch?
    Alvast bedankt ;)

2. Delta

Delta Niet meer actief

niemand?

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Waarom zou je dat willen?
    Ik gebruik gewoon de standaard fles maar met bijbehorende speen.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Omdat mijn dochter soms heel snel drinkt en dan op t einde super langzaam, ik had bij de born free flessen de drie standen speen, dat ging goed, maar ze ging hem op gegeven moment elke keer vacuum zuigen. En dr browns heeft helaas geen drie standen speen. Vandaar dus!

5. loussie

loussie Lid

Aug 22, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja past!!
    Hier smalle spenenfles van dr. Brown met 3 standen speen van difrax ivm indikken van de voeding.

(tip. zet op de witte ring van dr. brown een streepje en zet daarop de stand van de speen, zo kun veel makkelijker (ook in het donker) de stand vinden) De streepjes van de standen zijn soms bijna niet te onderscheiden.

SUcces!!
    Groetjes loussie

6. Delta

Delta Niet meer actief

klopt! haha had het zelf ondertussen allemaal ondervonden, ga idd ook een streepje zetten op die witte ring van dr brown.

ik heb zelf de difrax fles, maar vind die zooooo onhandig met die 3 standen speen, geen beginnen aan. past pap bijvoorbeeld door de dr brown fles? niet dat die vast loopt door dat ventiel..

ik vind die drie standen speen trouwens veeeeeeeeels te groot, stand 1 is nog groter dan level 2 of level 3 van dr brown zelf!

Share This Page