even mijn gal spuwen hoor! heb 15 oktober een positie jas besteld bij h en m. levering eind okt. eind oktober werd het halverwege november...vorige week werd het eind november en nu kijk ik vanmorgen....eind december!! heb dus mooi geanuleerd! meerdere mensen die dit gehad hebben, staat me iets van bij dat er een aantal dames ook een h en m jas gingen bestellen...
Hier ook Volgens mij heb ik hem rond dezelfde tijd als jij besteld. De leveringsdatum zou 12/16 nov zijn, vorige week stond er opeens 26/30 nov en eergisteren weer 12/16. Ga zo weer even kijken. Edit; er staat nu 19/23 november, ik loop nog in een zomerjas.. brr Ik wilde hem ook annuleren en 1 bij de wehkamp bestellen, de goedkoopste was daar alleen 69,- en de H&M jas 37,-. Maar nu is er wel 20% korting bij de Wehkamp op damesmode. Dus je zou ook daar even kunnen kijken
bij wehkamp zijn alle grote maten uitverkocht en ik wil toch niet teveel betalen voor een jas die ik 3 maanden aan ga hebben...
Ik had dat laatst ook met een jurkje. Ik vond het heel vervelend! Maar meestal gaat het wel goed bij mij. Zondag zelfs een jurkje besteld en dat is nu al verzonden!
Ik heb ook mijn bestelling geannuleerd. Nu heb ik deze besteld; C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Wel een stukje duurder maar hij komt wel morgen al binnen.
De grotere maten zijn inderdaad allemaal uitverkocht. Balen zeg, heb je ook al bij bonprix gekeken? Ik wilde ook niet veel geld uitgeven maar zonder winterjas is ook niks..
hebben jullie de jas nog wel nodig? ik pas nog steeds in mijn gewone jas en als die niet meer past dan doe ik wel een extra trui aan en de jas open. voor mensen die nog de hele winter zwanger zijn zou een positiejas wel handig zijn maar als je al over de 30 weken zit,...tje het kan nu al gebeuren he, dan is het zonde want dan heb je de jas bijna niet meer aan. vind het wel jammer voor jullie, en ik vind het ook niet kunnen van de h&m, dalijk gaat het nog eind januarie worden neer ze de jassen hebben,...
Kon ik dat maar... Naomi, super dat je er 1 hebt gevonden!! Wanneer word hij geleverd? Sydnys, helaas ik heb hem echt nodig. Ben begin april uitgerekend dus heel de winter loop ik met een toeter. Maar na de zwangerschap verkoop ik hem weer.
ongeveer met 7 werkdagen. dus ben benieuwd! ook ik moet bijna de hele winter ermee lopen dus ben blij dat ik er 1 heb!
Ik heb 2 weken terug 3 paar wantjes 2 mutjes en 2 pyjama's besteld bij H&M. Er stond bij levertijd tussen 29 oktober en 2 nov. Het is nu 5 nov en heb nog niks..
bij mij precies hetzelfde! Nu hebben ze 1 ding geleverd, 1 komt eind november en 1 in december!! pff zit er ook over te denken om te annuleren...
Sinds h&m de site veranderd heeft (2 of 3 jaar geleden) is het echt bagger. eerder waren ze heel snel, en tegenwoordig stellen ze alles drie keer uit en komt het daarna te laat.
Yeah ik ben dus1 van de weinige gelukkigen die het wel is gelukt een h &m positie jas te bemachtigen. Tis geen topjas hoor maar hij voldoet voor het doel. Ik kan er de hele winter in groeien.
Mijn ex heeft zo'n maand geleden ook allemaal kleertjes besteld voor onze dochter en het wordt ook iedere keer uitgesteld. Hij wacht het nog even af en anders kunnen ze de hele boel houden.