hihi hoop het niet voor je, maar de kans bestaat wel. Ik had vorige keer in februari al besteld en kreeg het half mei pas! En er ontbak een t-shirt want dat was niet meer leverbaar, grrr had al in feb. besteld. Kreeg op mijn boze brief wel een bon voor 5 euro en mocht een ander t-shirt kiezen zonder verzendkosten. Ik kan h&m ook niet echt aanraden om online te shoppen. v&d gaat een stuk beter en sneller.
Ik heb ook al regelmatig online besteld bij H&M, maar nog nooit problemen mee gehad.. Werd altijd binnen een paar dagen bezorgd, ook van de sale.. Maar als ik het zo lees heb ik gewoon geluk gehad Ik heb even een andere vraag over de H&M site.. Sinds de site vernieuwd is kan ik de positiekleding nergens meer vinden! :O Heb me rot lopen zoeken, maar kan het echt niet vinden.. Ligt dat aan mij of...?
Het staat gewoon bij de rest van de kleren. Dus klik op tops en dan staat in het menu MAMA. Snappieee????
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!!!! Waaaaah komt natuurlijk omdat iedereen van die actie gebruik wil maken. Zit al een uur te wachten tot de kassa het doet!!