Doorkomend tandje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door buonanotte, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mijn jongste krijgt zijn derde tandje. En de eerste heeft nooit last gehad van zijn tanden en bij hem schoten ze als paddenstoelen uit de grond.

Maar de jongste pffff! Zijn boventandje komt nu door en hij krijst nu al 4 dagen moord en brand heb nu gengigel en het werkt wel ietsjes.

Maar nu zag ik dat bij het doorkomende tandje een flinke witte bult zit en zijn boven lip aan die kant ook dik is. En omdat ik het niet herken van de oudste vraag ik me af of dat wel normaal is:):)

Misschien een hele domme vraag sorry:)

2. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Geen domme vraag vind ik (er bestaan geen domme vragen!!!:)
    Ik zou me dat ook afvragen.
    Ik kan je helaas geen advies geven, want ik vraag me zelf ook af hoe je nou precies ziet dat een tandje doorkomt. Toen mijn zoontjes zijn twee ondertandjes doorkeeg, heb ik dat nooit echt goed kunnen zien (werd niet dik, of wat dan ook) en opeens waren ze door. Het was overigens wel te merken qua gedrag (veel jengelen, overal op kauwen, kwijlen enz.) maar ja, dat kan dan ook wel weer ergens anders aan liggen. Je weet het niet...

Hoe zie je dat eigenlijk of er een tandje doorkomt? En is zo'n bult normaal?

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Nou dat weet ik dus niet haha met zijn onderfr tandjes ging het net zoals bij jou hihi.

Maar ik zag wel duidelijk witte streepjes zitten. En deze zag ik boven in ook (inmiddels niet meer omdat het te dik is en het tandvlees te wit..

Deel Deze Pagina