Hey dames, Ik ben op zoek naar een goede stijltang. Hij moet een beetje lief zijn voor mijn haar (dus niet te warm en niet afkeer haren uit mijn hoofd trekken ) en vooral een beetje vlot. Het liefst rond de 60 euro. Welke raden jullie aan en waarom? Groetjes Ingrid
Chi-tang, heb al heel veel verschillende stijltangen van verschillende merken uitgeprobeerd, maar geen een die de klus klaarde zonder m'n haar te trekken en zonder dat 't eruit zag als stro. Heb mijn chi al een jaar of tien, werkt nog steeds perfect. Maakt je haar supersnel glad,zonder te trekken. Ik weet niet of je er eentje rond 60 zult vinden, maar als je er nog een 40 bij doet heb je een chi-tang en het is echt zijn geld waard. Op google kun je vast wat reviews vinden, is een superding.
Dit! Ik heb ook een chi tang en ben er super blij mee. Temperatuur kun je zelf instellen. Hij is wel wat duurder dan 60 euro maar dan heb je ook wat!
Idd een Chi stijltang. Had er eentje gekocht 6 jaar geleden een speciale editie qua kleur was 130 euro kwijt. Maar een standaard kleurtje is rond de 90/100 euro. Maar zo zijn geld waar gebruik hem echt al 6 jaar bijna elke dag en is gewoon goed! Ook mijn haar blijft mooi. Nooit geen andere meer.
Hier ook een CHI ! Ik heb het meest pluizige (hollandse) haar dat er is en alleen deze tang maakt het perfect stijl zonder te beschadigen! En je kan er ook prachtige krullen mee maken. Helaas is hij wel duurder dan je aangegeven 60,-, maar hier doe je wel echt heel veel jaren mee hoor !
Let wel op dat je geen neppe chi tang besteld. Ik heb de mijne hier besteld CHI Stijltangen - Goedkoop bij JohnBeerens.com
En hij zal elke cent waard zijn Dreames Ik zweer ook echt bij Chi! Het houdt je haar zo mooi, sterk en soepel. Bijna ieder ander merk moet gewoon aangegeven worden wegens haarmishandeling
biosilk gebruik ik ook ja, wel eens van proberen af te stappen maar was zo weer terug. Mijn stijltangen staat op 180 graden.