H&M bestelling

Discussie in 'De lounge' gestart door Suprise, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ik bestel om die reden niet meer bij de H&M. De levertijd duurt altijd zóó lang. Heel irritant.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb ook twee weken moeten wachten op mijn bestelling, terwijl het direct leverbaar was.

3. Metire

Metire Niet meer actief

Bij mij duurde het 1x 2 weken tot mn bestelling binnen was en 1x heb ik helemaal niks gekregen..;) dus nee.. ik ga niet meer bij de h&m bestellen, haal het wel in de winkel.

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    IK ben heel benieuwd. Staat nog steeds dat het deze week bezorgd gaat worden. Komt er ook nog ergens te staan dat het aangeboden is aan post.nl?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij je bestelling kun je klikken op 'volg pakket', dan wordt je doorgelinkt naar de postnl website en zie je de T&T code :)

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hier hetzelfde. 1x iets besteld, 2 weken moeten wachten, nooit meer.

Vraag me af waarom het überhaupt zolang duurt. Veel grote bedrijven leveren binnen 1 of 2 dagen. Waarom H&M niet?

7. Aylen

Aylen Niet meer actief

Meestal binnen 5 werkdagen, maar ik heb er ook een keer 3 weken op gewacht omdat er bij hen iets mis was gegaan.

8. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb anderhalve maand geleden 3 dingen besteld die op voorraad waren. Eentje kwam na een week, 1 van de andere 2 zou medio november komen en de andere zouden ze nog laten weten? Echt heeeeel irritant en de laatste keer dat ik iets besteld heb.

Vorig jaar had ik een skipakje besteld. Werd gewoon niet geleverd en toen ik zelf belde bleek hij er niet meer te zijn in de goede maat. Echt een rommeltje daar.

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik bestel er niets meer, komt echt altijd te laat

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb net zelf met de H&M klantenservice gebeld, er wordt vandaag een pakketje voor mij afgeleverd zie ik opeens bij post.nl dat het een rembourszending is :$:$ terwijl ik nooit onder rembours verzend want ik ben vaak niet thuis..en dat is nog niet alles de kosten van de rembours zijn hoger dan wat ik heb besteld :$ gebeld met post.nl en die zeggen is een fout van H&M (dat kan gebeuren) dus ik zeg tegen haar bel dan even de koerier dat hij het pakket niet hoeft af te leveren..hangt ze op :x:x wat een service maar niet heus.

11. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Ja maar hier kun je helaas ook niet van op aan, vaak gehad dat ze pas bijv. rond 11:00 sochtends lieten weten dat het om tussen 12:00-15:00 aankwam! Of dat ik de code helemaal nog niet op kon zoeken en in een keer stonden ze aan de deur. Of gewoon 4 uur eerder komen... ik was gelukkig thuis maar vind het best waardeloos van PostNL.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vreemd.. ik bestel heel vaak bij H&M maar hier nog nooit last van gehad gelukkig.

Deel Deze Pagina