H&M bon t.w.v 500 euro

Discussie in 'De lounge' gestart door Moesje1, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik neem op en ik luister naar zijn naam en waar ie van belt en hang op
    hahahahahaa
    Of ik neem op en hang gelijk weer op...oprotten met die lui! :)

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    yep hij had een brabants acsent en was gewoon TE lief

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou idd.. poeee! we worden gewoon allemaal blij gemaakt met niks hierzo ;)

me moeder had hier vorige maand aan meegedaan aan een enquete.. en die kreeg ineens uit het niets een james bond pakket opgestuurd, met al die films en nog wat erbij :(

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik wordt geregeld gebeld door dat zulk onzin en dan is het mevrouw ik mag u feliciteren blalalala maarre dan zeg ik al snel nee dank u maak er maar iemand anders blij mee.. ik vertrouw het namelijk niet

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben van de week ook gebeld...
    Ik zat ook bij de laatste nog wat deelnemers bla bla bla...
    En omdat ik geselecteerd was, hadden ze een aanbieding speciaal voor mij! (goh, voel ik mij even speciaal... :-s )
    Een abonnement van de KPN :) Heb ze vriendelijk bedankt.... hahahahaha

(Was trouwens al de tweede keer dat ik gebeld werd voor diezelfde crap :x )

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oew! volgens mij had ik die dan ook :)
    ik zei nog tegen mijn vriend, nou dit was een keer een aardige :)

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik heb nergens aan meegedaan en werd laatst op mijn huistelefoon gebeld. Ik nam op met hallo (slechts 4 mensen hebben mijn huistel dus wordt bijna nooit gebeld daarop) en toen een bandje:'congratulations, you won a cruise...' in het engels en heb gelijk de hoorn erop gegooid. Bang dat het zo'n bedrijf is waar je een getal moet intoetsen en dan kunnen ze frauderen met je nummer ofzo.

Heeft iemand dit weleens meegemaakt?

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nog nooit meegemaakt, maar dat klinkt idd als fraude.. dat je eind van de maand ineens een mooie telefoon rekening van een paar duizend euro in je brievenbus krijgt..

maar goed dat je de hoorn er meteen op hebt neer gegooit..!

9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Moesje, bedenk me nu ineens.. wat als ze dat al kunnen op het moment dat je opneemt? Zal ik mijn telefoonmaatschappij alvast inlichten voor het geval dat of? Het is ongeveer 2/3 weken geleden gebeurd en door deze topic moest ik er ineens weer aan denken.

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je kan het voor alle zekerheid idd bellen, en even je verhaal uit leggen, hun zijn er meestal wel mee bekend en weten wat je moet doen..

maar volgens mij moet je altijd eerst iets intoetsen voordat ze iets kunnen doen, dat gebeurt ook heel vaak met mobiele abbonementen, in smsjes enzo...

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ja want dat van mobieltjes ken ik idd. Maar punt is dat ik niet meer weet wanneer het precies was of op welk tijdstip. Weet alleen dat het 's avonds was. Dat mijn man vroeg wie was dat en dat ik zei een bandje met dat ik iets gewonnen had in het Engels maar we hebben nergens aan meegedaan dus heb de hoorn er gelijk opgegooid want straks willen ze frauderen ofzo. Toen zei hij ok en toen was ik het vergeten.

12. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja opzich kan je alleen bellen om te vragen of ze dit vaker hebben gehoord, en wat je nu kunt doen.. misschien zeggen hun ook wel van: als je nix hebt ingetoetst kunnen ze je niks maken.. dan ben je iig gerust gesteld :D

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Bedankt Moesje. Ga straks na werk dan maar even informeren.. Als ze dan aantekeningen maken is het helemaal mooi mocht het straks wel iets zijn.

14. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Moesje, heb meteen even gegoogeld:

http://www.fraudwatchers.org/forums/arc ... -1090.html

Moet je even kort doorlezen (als je wil). Schijnt dus vaker te gebeuren en kunnen niets doen zonder je gegevens enzo.

Google is mijn beste vriend: google alles haha maar dit was ik helemaal vergeten.

15. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb het even doorgelezen, ik dacht het idd al dat ze niks kunnen doen zonder je gegevens.. gelukkig maar! je zou er maar mooi zo intuinen zeg...

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ohh ja ik ook hoor.. ben ook eens gebeld! Jaaaren terug.. De actie is hierboven al eens genoemd, de Audi TT actie.. moest alleen wel even een boekje bestellen met allerlei puzzeltjes erin. Per stuk 5,-. In eerste instantie besteld (ja, blame me, audi-fan, naief, en ach, 5,00 euro, wat is dat nou?) Toen begon er na het ophangen iets aan me te knagen. Heb snel mijn bank gebeld en alles stop laten zetten, want die lui terugbellen was niet mogelijk. Gelukkig is er verder toen niets meer gebeurd.

17. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Haha ja gelukkig..

Mus, goed van je dat je alles hebt laten blokkeren.

Ik ben niet gevoelig voor reclame en dingen winnen want doe zelden ergens aan mee. En overtsappen op andere leveranciers (electra, it enz) brengt meestal zoveel rompslomp mee, daar begin ik niet aan.

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

wat ook irri is dan bellen ze, ja mevrouw u heeft eens meegedaan voor die en die prijs helaas heeft u niet gewonnen MAAR wij hebben een Gratis prijzenpuzzelboekje voor je tw van 20 euro MAAR je moet wel 4,95 euro aan verzendkosten betalen hoezo GRATIS? :rolleyes:

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    was dat toevallig puzzelrijk of iets dergelijks? :)

20. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Whaha! Ja.. ik geloof het wel :oops: wat erg he? :rolleyes:

Deel Deze Pagina