haha ja! want ik ben er wel ingestonken een paar jaar terug haha! opeens kostte het boekje 23 euro en moest je gaan puzzelen voor die audi, en dan inzenden en dan maak je pas kans
Hahaaa.. dat is helemaal grappig! :-D Bleven ze geld afschrijven of bleef het toen gelukkig maar bij 1 keer? Ik ben nu zo voorzichtig geworden met mijn bankrekeningnummer afgeven..
ze bleven afschrijven haha maar heb ze daarna direct geblokkeerd. zeker toen ik even had gegoogled op puzzelrijk trap er nooit meer in ben nu ook heel voorzichtig met mn rekening nummer, geef het aan niemand meer
ben ook gebeld van de week, was ook 1 van de geselecteerden... toen ik zei geen interesse te hebben in die energie en eigenlijk ook dit telefoontje niet op prijs te stellen kreeg ik een zeer vinnige reactie van die gozer: mevrouwtje, zou u adviseren nooooit meer mee te doen aan dit soort enquetes ( was ooit een modeding op internet) .. en toen smeet die hoorn op
ik heb verkeerd nr ingevuld bij mij gegevenis , denk ze hebben mij adres , mij mailadres als wat is kunnen ze gewoon via andere dus doen mij foon nummer hoeft niemand , ik weet dat vaak gebruikt wordt voor callcenter :x