hondje

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door matje, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

met vreselijk veel pijn in mijn hart moet ik onze jack russell weg doen
    hij mag voor niets weg we hebben liever geen geld maar een goed huis voor hem

het is een reutje wit met zwarte en bruine vlekjes
    kan goed met kinderen en andere dieren
    ook even alleen zijn is geen probleem

ik heb hier 3 honden en i.v.m. mijn epilepsie en de zwangerschap kan ik het gewoon niet aan

wie oh wie heeft er een goed huisje voor hem
    :cry:
    foto's op aanvraag

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Hoe oud is het hondje?
    Gaan alle drie de honden weg of alleen deze (vroeg het me gewoon af).

3. matje

matje Niet meer actief

ik zal het ook nog even duidelijker vertellen.
    het komt over (vind ik zelf) van; zo nu komt er een beeb dus alle beesten weg
    dat is niet zo, mijn man had al een hond en toen ik op mezelf woonde had ik er 2
    samen dus 3!
    eerst gaat er 1 weg de jack russel dus.

we gaan kijken hoe het dan gaat anders gaat er van mij ook nog 1 weg
    :cry: :cry: :cry:

het jack russeltje heet max en is 3 jaar oud

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik vind dat het idd klinkt hoe jij denkt dat het klinkt. En in feite is het toch gewoon zo? Je bent zwanger dus doe je je honden weg. Daar komt het op neer!
    Wij hebben 4 honden, twee kleintjes van mij & twee grote van mn vriend! Dus idd héél druk! Maar we hebben voor die beesten gekozen, zij kunnen er niets aan doen dat jij zwanger bent!
    Ik vind de reden die jij geeft heel erg. Als je echt wil dan kan het perfect samengaan, honden en een kind! Jij geeft het niet eens een kans.. En epilepsie heeft er ook niets mee te maken, sorry, mijn vader heeft ook epilepsie en ook honden én het ook heel druk. Dat is gewoon een smoes die je voor jezelf verzint om het draaglijker te maken.

Ik zal wss weer commentaar op mijn reactie krijgen maar ik kon me niet meer inhouden, sorry dat ik hard overkom maar hier kan ik niet tegen :(

Ik hoop voor je hond dat ie iemand vind die heel veel van dieren houdt en hem niet meer wegdoet!

Succes.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het jammere is,dat er veel word aangeboden wegens scheiding etc etc,en de goede mensen gaan er onder leiden,waardoor het echt niet meer gaat
    en dat is jammer,ik vind niet dat je zo kan oordelen,terwijl je echt de thuis situatie niet weet

6. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik geloof niet dat matje vraagt wat jullier ervan vinden dat ze d'r hondje weg doet, maar of iemand een goed huis voor d'r hondje heeft.
    Ik kan je helaas niet helpen matje maar ik wens je succes met het zoeken van een nieuw plekje voor max!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik hoop ook voor haar dar ze een goed tehuis vinden

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nou zeg Tacha, jij hebt de wijsheid in pacht zeker?! Jij kunt zo even oordelen over een ander? Schop nageven noemen we dat...

Matje, ik hoop dat je een goed huis voor hem vindt en sterkte!

9. Niet meer actief

Matje kan je het niet eerst proberen met alle hondjes en je beeb? Je hondje wegdoen kan altijd nog..

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat inderdaad ja. Ik weet niet hoe jouw zwangerschap is, maar misschien dat dat op dit moment heel erg meespeelt? Mogelijk lost het zich allemaal vanzelf op als straks jullie kleine er is en je er meer aan gewend bent. Drie honden is veel, maar niet onmogelijk.

Overigens kun je geloof ik beter wel geld vragen voor jullie hondje. Zo hou je namelijk mensen tegen die iets naars met je hond van plan zijn (zoals kleine katjes die aan slangen worden gevoerd).

Ik hoop in ieder geval dat je uiteindelijk een goede thuis vindt! Ik weet helaas niets voor je.

11. Niet meer actief

Ik weet zo ook niets... maar inderdaad, je kan beter wel geld voor hem vragen anders gaan ze m dadelijk nog voor gekke doeleinden gebruiken ofzo :(

Maar zou sowieso afwachten en om heel eerlijk te zijn ben ik het wel een beetje met Tacha eens, niet echt eerlijk om het niet eens een kans te geven!

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ach wat is nou de toegevoegde waarde hiervan? Het is echt niet erg als mensen kritisch ergens op reageren. Mogelijk gaat TS daardoor haar beslissing beter overwegen.

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Punt is inderdaad wel dat je ooit ervoor hebt gekozen om verantwoordelijk te zijn voor dit hulpeloze beestje. En die verantwoordelijkheid kun je niet zomaar aan de kant schuiven, hoe moeilijk dat soms ook is. Jij hebt er ooit voor gekozen om honden te nemen en je moet er dus wel heel erg zeker van zijn dat er echt geen oplossing mogelijk is. Ik denk dus ook dat het beter is om het even af te wachten. Je zegt dat het in combinatie met je zwangerschap zwaar is, maar een zwangerschap is toch niet levenslang? Je kunt toch niet voorspellen hoe dat is met een kleintje?

Daarbij: wat is er in vredesnaam zwaar aan honden? Ik heb ook altijd met honden geleefd en het enige is dat je ze een aantal keer per dag moet uitlaten en je ze niet zomaar continu alleen kunt laten. Je hebt toch een partner? Kan hij de honden niet gewoon vaker uitlaten (zoals mijn man dat nu ook doet sinds ik zwanger ben)?
    Tenzij je een aantal grote honden hebt die dagelijks veel beweging nodig hebben. Maar je doet een klein hondje weg dus ik neem aan dat dat niet het punt is.

14. Niet meer actief

Ben ik het volkomen mee eens..

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames....... volgens mij vraagt TS niet om een reprimande van andere leden hier. Reageer gewoon niet als je er problemen mee hebt. TS zoekt een goed tehuisje voor haar huisdier, welke reden zij er ook voor heeft!

Matje: veel succes met het vinden van een juist huisje! Hopelijk vindt jullie Jack Russel daar een mooie plek!

Groetjes,
    Josien

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    meid je hebt pb :D

groetjes nathalie ;)

17. Niet meer actief

mamaatje heeft interesse in t hondje? :D

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ja misschien wel ik heb wel nog aanvullende informatie gevraagd dus wacht op haar pbtje

groetjes nathalie ;)

19. Niet meer actief

Nice :D

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    haha jaa het is nog niet zeker he eerst even de aanvullende informatie aanhoren en even met de kinderen bespreken (net of die dat erg zouden vinden :) )

dus nog even geduld want ik denk na alle aanvallen dat ze misschien niet zo snel reageerd
    :oops:
    groetjes nathalie ;)

Deel Deze Pagina