Ik heb nog eens goed gekeken maar nee, op een paar dingetjes na vind ik het allemaal niets. En die overkill aan Hello Kitty. Ik hou best van katten (heb er 2) maar van die poes word ik gierend gek!
Ik hou ook niet van tekenfilmfiguurtjes! Maar ik vond 't aanbod vanaf maat 86 echt mager hoor! Ook nog elmo-dingetjes enzo erbij, dat vind ik sowieso al niks. En helemaal geen leuk overhemd ofzo (ik hou van overhemden bij kleine jongetjes ).
Ja, ik zag wel wat dingen, maar ik vind die maten altijd zo afwijken bij h&m, valt altijd zo enorm groot en wijd voor kinderen. Denk dat ik ze maar mee naar de winkel neem om te passen en te kijken hoe groot het valt. Ik ben vooral uit om mutsen, handschoenen, sjaals etc., nu ik nog een compleet setje kan kopen, anders zit ik halverwege de winter weer met 3 verschillende soorten ofzo die net niet qua kleur passen. Voor mezelf zag ik niet zoveel, maar ik vind het voor volwassenen vaak ook van die flutkwaliteit. Het kost niet veel, maar dat is er wel aan af te zien. Voor kinderen vind ik de kwaliteit van H&M vaak wel goed voor het geld.
Er zijn wel overhemden Ik heb er 2 besteld. Maar volgens mij kwam ik veel kledingstukken ook pas tegen toen ik op andere dingen klikte. Uh, snap je wat ik bedoel? Veel dingen zijn dus volgens mij "verstopt". En als je dan weer op een kledingstuk klikt, zie je weer verschillende soorten (met strepen, zonder strepen, andere kleuren, etc.). Zodoende had ik uiteindelijk nog best wat dingen.
idd, zo werkt dat op de site, ze hebben 10 plaatjes staan bv, maar als je daarop klikt komen ineens weer hele andere kledingstukken te voorschijn. Je moet er even handig in worden.
vond de ski kleding en jassen echt leuk! Gelijk besteld! Laat de sneeuw net zoals vorig jaar maar komen! Want wij zijn er KLAAR voor!!
Ahh bedankt voor de tip, dan ga ik nog eens kijken! Nav de catalogus dacht ik dat ik voor Milan niks nodig had, dus ik heb verder helemaal niet bij de jongetjes gekeken. *gaat waarschijnlijk nog een bestelling plaatsen*