die van mij komt ook halverwege januari. verwacht em niet eerder dan eind deze week. ik ben nu 40 kilo zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap, nu twee jaar terug, dus denk niet dat ik nog in de h&m kleding pas haha. daaaaar moet ik nog even aan werken
Vraagje: Als je online koop bij H&M kan je dan ook met je cadeaucard betalen? Ik heb er namelijk nog 2 bij elkaar voor 50 euro en nu heb ik een aantal dingen gezien die ik wil bestellen maar wil dat van mn cadeaukaarten doen kan dat? Waar moet je dat invoeren dan?
Weet niemand dit? Heb een bestelling openstaan nu wil zo graag bestellen maar wil graag met mn cadeaukaart betalen. Dus wil het snel weten alles ligt al in mn shoppingbag haha! Vraagje: Als je online koop bij H&M kan je dan ook met je cadeaucard betalen? Ik heb er namelijk nog 2 bij elkaar voor 50 euro en nu heb ik een aantal dingen gezien die ik wil bestellen maar wil dat van mn cadeaukaarten doen kan dat? Waar moet je dat invoeren dan?
mijn bestelling zou ook half januari komen maar toen ik vanmiddag op HM.com ging kijken stond er opeens dat het eind januari zou worden nog langer wachten! haha.
Mijn bestelling komt ook half januari en is niet verzet....ik denk dat ik het pakketje vandaag of morgen krijg.
Pas als de status verzonden wordt, is het onderweg, en dan duurt het vaak nog een dag. Dus niet te veel hopen...
@Bas, Ik heb de status bekeken, en er staat bij: chauffeur is onderweg Hij is al bij het sorteercentrum enzo geweest. Dus vandaag of morgen zal ik het wel krijgen
o ja..bij chauffeur is onderweg krijg je m vandaag nog.. Tenminste dat is bij mij wel altijd zo geweest..