Ik bied een pakket kleding aan voor iemand die het niet zo breed heeft en het dus goed kan gebruiken. De kleding heb ik tussen de zwangerschappen gedragen. Afgelopen half jaar ben ik 12 kilo afgevallen en daarom past het niet meer. Het pakket bevat: - tuniek vero moda met print zwart/grijze bloemen maat 40 - zwarte linnen broek Steps maat 40 - Witte broek In wear maat 40 - Trui Esprit zalmkleur maat L - Zomerjurkje Brooker print grijs/paarse bloemen 40/42 - Grijs zomerjurkje Esprit EDC maat L - Beige linnen rokje WE maat 40 - Korte broek Esprit beige maat 40 - Korte jeans WE w32 - Spijkerrokje H&M maat 42 - Only jeans 29/34 - Bloesje korte mouw geruit maat L - Jeans My god w34 Voor alles geldt dat het nog in goede staat is. Sommige dingen zijn zo goed als nieuw, andere dingen heb ik wat vaker gedragen, maar alsnog prima voor een volgende ronde. Bovenstaand bied ik dus gratis aan, ik zou alleen graag de verzendkosten a 6,75 vergoed willen krijgen. Wie het eerst komt...........
ik wil ook heeeeeeeeeeeeeeel graag ik ben juist veel afgevallen en moet kleinere hebben dus zou ook graag willen