Heeft er iemand toevallig een code van H&M die het nog wél doet? Tegenwoordig doen alle codes het bij mij niet meer, welke ik ook probeer. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik heb het niet geprobeerd maar ik haal de codes altijd van deze site af: H&M codes Misschien heb je er iets aan!
Gister besteld en de enige die het deden waren 1304 en 1319. 5 euro korting en 25 % op duurste artikel/
Heb je niet nog een bestelling open staan? Dan doen ze het ook niet tot je de bestelling in huis hebt
Nope, heb al een hele lange tijd niets besteld. Heb ook geen rekening(en) open staan dus dat kan het ook niet zijn.
Klopt dat gaat niet meer. Alleen de codes die ze zelf nog openbaar maken voor een paar dagen. Helaas!!
Het zat er al aan te komen dat ze al die codes ongeldig gingen maken, hoe vaak ik al wel niet de code 1304 heb gebruikt haha.
Ik had per ongeluk maar wel in mijn voordeel D) 2x 10% korting. (dus op 2 artikelen. Omdat ik 1 artikel 1 dag later bijbestelde, en dus wel de code gebruikte. Maar omdat deze tegelijk wordt bezorgd met de eerder geplaatste bestelling betaal je niet 2x verzendkosten. Misschien een tip voor anderen hihi.
Bij mij doen ze het mooi niet Dan haal ik het liever in de winkel, scheelt me ook 4,90 verzendkosten. Bestelde altijd online voor de korting maar dat heeft nu dus ook geen toegevoegde waarde meer.
Op mijn account doet 1304 het niet meer maar op de die van mijn man (die zelden gebruikt wordt) wel, dus maar op zijn account bestelt
vandaag code 1969, geen verzendkosten gebruikt en code 1980 geeft vandaag op kinderartikelen 15% korting