ik kan er nu wel in, gegevens ingevuld en toen was ineens de helft niet meer beschikbaar. volgens mij is die hele site niet op orde. ach eigenlijk heb ik het geld ook niet, salaris komt van het weekend pas, haha. dus misschien ook maar goed, haha.
nee eigenlijk niet, hahaha. ach opzich heb ik nu voor 10 euro. 5 a 6 artikelen, dat kan wel met de acceptgiro.
ik mag niet bestellen volgens mij. hij zegt nu dat ik voor minimaal 7 euro moet bestellen en nu geeft ie een error, ik mag gewoon niet bestellen, haha.
ik krijg op alle codes geen korting hoor.. ook al heb ik ook normale spulletjes in de bestelling zitten buiten de opruiming. heb het opgegeven... dingen die ik wel op site kan aanklikken en in winkelmandje direct op voorraad zijn, zijn bij de kassa niet meer verkrijgbaar.. als ik zoveel moeite moet doen om wat te besparen, dan heb ik er geen zin meer in
klopt, hier hetzelfde probleem. had een super leuke broek en alles, net nog allemaal beschikbaar in de kassa met afrekenen en nu opeens niet meer...
ik kap er ook mee. had van alles in mijn bag gegooid, in totaal 18 producten en 4 daarvan waren op voorraad bij het afrekenen!! sorry, maar je maakt mij echt niet wijs dat alle 14 producten die ik heb aangeklikt ineens allemaal uitverkocht zijn....
nou inderdaad, dat gaat een stuk makkelijker, hahaha. Hoop dat ik mijn salaris snel heb Kijk er al helemaal naar uit
bedankt voor de code !! Scheelt toch weer 5 euro Heb net besteld maar jammer dat er niet veel meer is !
pfft idd, net je mandje vol alles uitverkocht :S terwijl als je het opnieuw aanklikt in de lijst het gewoon nog te bestellen valt :S pfft nou,,
had ook een heel lijstje en wil ik verder is meer dan de helft niet leverbaar, nou laat dan maar zittne
nou ja.. ik kijk net nog een keer.. en zie de dingen gewoon aanwezig... waarom staan die dan niet io uitverkocht?
ja dat had ik ook maar alsj e ze dan in je bag hebt en alles wilt afronden zie je ze niet meer op je lijst
ja, en dan ga je op de website en dan staan ze er weer gewoon ik ga wel shoppen bij de wehkamp hahahahahahaha
Schiet idd niet op! :x Van de 18 artikelen die ik wil bestellen zijn uiteindelijk 2 artikelen nog op voorraad. Hopen dat ze het snel updaten zodat je gelijk kan zien wat wel en wat niet uitverkocht is...
Ik heb alleen artikelen in de opruiming gekocht en de volgende codes gebruikt: 1304 & 8964, werden allebei geacepteerd!