H&M frustratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heb dikke 3weken geleden een jas besteld online bij H&M. Kreeg na 1.5week een brief in de brievenbus dat ze vragen hadden over mijn bestelling. Ik bellen, was dus de vraag of mijn adres wel klopt. ja die klopt. week later nog steeds niks... Ik weer bellen, jas lag nog zelfs int magazijn! De bestelling was blijkbaar niet goed doorgekomen vanwege het invoeren van kortings codes... Als ik niet gebeld had zou de bestelling geannuleerd worden... Nou het was eindelijk goed en t zou zsm verzonden worden. Dit was vorige week vrijdag. Kreeg 1uur na mn telefoontje al een mail dat het onderweg is met postnl. joepie! zou m dus vandaag binnen krijgen uiterlijk.

Busje van postnl stond in de straat, ikke blij. blijheid was van korte duur want busje ging weer verder en geen pakketje... Nu kijk ik net op Mijn H&M en staat er dat mijn pakketje op 02-10-2012 verzonden is. dat was dus gister!!!! en niet vrijdag. stelletje boerenpummels daar! Waarom sturen ze een mail dat het onderweg is, als dat niet zo is. Ook staat er bij Mijn Pakketje Volgen, 'Bezorgdatum: onbekend'
    WTF?!

nou moet t toch niet gekker worden lijkt me...
    Zijn er meerdere die zulke problemen hebben met H&M?? Ik bestel echt NOOIT meer wat bij hun. Blij dat ik de jas een maat te groot heb gekocht want voor ik m binnen krijg zal ie wel bijna te klein zijn pfff wat duurt dat lang

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ja, H&M duurt Mega lang. Bij mij ging de hele bestelling normaal en dat duurde ook 3 weken. Ik bestel er ook niet meer online.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

die geintjes hebben ze steeds vaker.. was eerder nooit. bestelde heel vaak en kreeg het binnen een week. had dit jaar voor vakantie jurkjes en korte broekjes besteld, kreeg ze toen ik al terug was. ik ga vanaf naar de winkel want dit werkt niet meer, helaas

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Als je gewoon bestelt, heb je je bestelling snel binnen.
    Als met kortingscodes bestelt duurt het veeel langer.

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik heb op 7 sept een bestelling gedaan, tot op heden niks.
    Gemaild: sorry het is nu onderweg. Wk later kijk ik op 'volg mijn pakketje' staat er:niet verzonden bezorgdatum gewijzigd, pffff.

Zodra ik het heb gaat het retour, heb er nu niks meer aan.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ah ik ben dus niet de enige. Wat een service zeg, belabberd! Waarom doen ze zo moeilijk als je die code gebruikt dan. Denk dat ze dat expres doen en je int vervolg dus die code's niet meer gaat gebruiken want daar verliezen zij geld mee en geven ze dus klote service. Dat je int gevolg dus gewoon naar winkel gaat wat ze liever willen waarschijnlijk. Zo'n grote naam en bekendheid, en dan zulke service. Benieuwd of je ergens klacht in kan dienen en of dat wel nut heeft

Balen dat je nu niks meer aan je bestelling heb. Int vervolg dus net als ik een te grote maat kopen :p

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook al gehad en heb boos opgebeld dat ik al 3x in het centrum ben geweest en daar de spullen had kunnen kopen.
    En dat ik online had besteld omdat het normaal snel in huis was.
    Ik kreeg een tegemoetkoming en er ging 50% van het duurste artikel af:D:D
    Dus ik zou morgen WEER boos bellen en zeggen dat je een tegemoetkoming wil anders kunnen ze de jas houden!! (of zoiets)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    En wat als ze zeggen dat ze mn bestelling wel annuleren? Die jas is niet in de winkel te koop, hier niet en bij 2 andere winkels waar ik geweest ben ook niet :( Wilde die jas vorig jaar al maar was toen te groot dus ik moet moet moet die jas echt hebben voor mn zoontje :p

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Strontziek wordt ik ervan! Het duurt soms ruim een week!!! Verzonden my ass!
    Wat ze dus doen: ze jensen er een barcode op en dan ligt dat stomme pak weet ik hoe lang bij hun in het magazijn. Zodra het pakket bij Post NL is afgeleverd kan je hem tracen en heb je het pakket 1 of 2 dagen later.
    Zo ging ik in mei naar Zuid-Europa op vakantie en had voor ons alledrie zomerse zooi gekocht. Mooi te laat dus! Woest heb ik het hele pakket na thuiskomst terug gestuurd!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat zonde dat t dan te klein is ook he, stom gedoe. Blij dat ik betalen met acceptgiro bij levering heb gedaan :p nu loopt zoonlief alleen wel al weken zonder jas. Gelukkig sneeuwt t nog niet en helpen dikke truien en vesten nog

11. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik vind het even goed geen fijne winkel.
    Krijg je een boekje in huis. Kom je in de winkel hebben ze die jurkjes niet eens. Zelf zijn 2 andere winkels ook niet.

Kom daar niet meer zo vaak.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dat heb ik dus ook met die jas. In de winkel hebben ze alleen voor oudere kinderen, of ze hebben m alleen int blauw en ik wil m int zwart. Dus ben afhankelijk van online bestellen en dit was dan ook echt laatste keer. Wat een ellende.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dit heb ik dus ook! er staat verzonden in H&M overzicht
    maar bij track&trace staat niet verzonden berzorgdatum gewijzigd
    vreemd zeg!

Hier normaal toch alles wel snel in huis, soms een artikel vergeten of verkeerde maat maar bestel best veel en meerendeel gaat goed
    maar nu dus al een tijdje aan het wachten op een pakket wat wel/niet? verzonden is

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier staat nog steeds Bezorgdatum: onbekend. Dus ik ga straks is ff boos opbellen want dit vind ik niet tof. Zo kan het nog een week duren. Zit ik straks een maand op een jas te wachten pff

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    En als je m hebt is de ellende nog niet voorbij. Ik heb namelijk ooit iets retour gestuurd waarvan hun zeiden dat ze het nooit retour hadden ontvangen. Dus moest ik alles alsnog betalen (ook al had ik het dus niet)!!!!!

Gelukkig bewaar ik altijd al die bonnetjes die je krijgt als je het pakket afgeeft. Maar heb eerst brieven en bewijzen moeten sturen voordat zij eens ophielden met aanmaningen sturen!! Daarna ook niks meer besteld daar. Stel je voor zeg.....voor iets betalen wat je niet eens meer hebt!!

16. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik laat mijn pakketje altijd bij een Kiala punt afleveren en heb hier nog nooit problemen mee gehad; ik kan het vrijwel altijd binnen een week ophalen.

17. tulip

tulip Niet meer actief

Bij mij,gaat het goed zolang ik alleen dingen bestel die op voorraad zijn. Als er iets niet op voorraad is en dan komt bv binnen 2 weken dan komt het nooit meer.

18. zogelukkig

Ik wacht al een jaar op rompers, die zal ik er eens uithalen, want te klein.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    meestal bestel ik er op. ik weet dat ze niet zo vlot zijn. ik laat de dingen komen die al op voorraad zijn en wat later komt dan hou ik rekening met de mt/levertijd. en anders stuur ik het terug.

ik heb verder weinig problemen. ik weet dat als ik vrijdag bericht krijg van het is verzonden dat ik het ongeveer donderdag in huis heb. tja.... meer problemen met de chauffeur die vind dat ik elke dag thuis moet gaan zitten wachten de hele dag.. helaaaaas!!

20. zogelukkig

Dat laatste is niet waar, want Post NL werkt met aflevervakken van 2 uur. Als zij de barcode gescand hebben, duurt het nog max. 2 dagen. Ik vind hun inmiddels heel goed! Na wat onaardige en vieze pakketbezorgers rijdt er hier nu een heel fijne bezorger van Post NL; vriendelijk en altijd op tijd. Zo niet kan je een klacht indienen, daar gaan ze serieus mee om.

Deel Deze Pagina