Emigratie vriendin - cadeautje?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Iemand een idee? Gaat om een kleinigheidje.. Iets liefs.. Ben inspiratieloos..

2. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Vertrekt ze voor het eerst naar het buitenland of komt ze terug voor vakantie na lange tijd ;)

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Voor drie jaar om daar te werken.

4. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Toen ik er vandoor ging had ik een afscheidsfeestje...toen kreeg ik van mijn vriendinnen een mand gevuld met allerlei hollands spul. Delfst blauw, Blond Amsterdam, neptulpen, echte tulpenbollen, klompen (sloffen), bolletje kaas, dropjes, kookboek Oerhollands koken en nog veel meer dingetjes. Het leukste was het boek dat erbij zat waarin iedereen een eigen pagina had beschreven/beplakt met superlieve dingen.

Wat je kunt geven als je alleen namens jezelf iets geeft is een leuk theesetje. Blond Amsterdam heeft heel leuk spul maar ook andere winkels als Xenos en Action kun je hele leuke theespulletjes halen om zelf een theeset in elkaar te zetten (in een mandje of op een dienblaadje) (potje, mokjes/kopjes, schaaltjes, thee-ei en/of rietsuiker aan een stokje, thee en wat lekkers erbij...?

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik zou een Leuke accesoires voor in huis geven? Iets voor in de keuken, badkamersetje ofzo? Album met foto's/ fotolijst met foto van jullie samen als herrinnering? Pakketje met NL producten?

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik zou een boekje maken met leuke foto's en dingetjes door een aantal vriendinnen.

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ik geef het alleen en het is morgen al.. Beetje laat!
    Het moet sowieso klein en licht zijn...
    Dank voor jullie tips! Ik dacht zelf aan iets van gelukspoppetjes?

8. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Als het voor 3 jaar is, denk ik dat contact houden het mooiste cadeau is; als ze dan weer terugkomt, dan heeft ze hier nog haar vriendin. Ik heb een vriendin die naar Australië vertrokken is, en je merkt toch dat het contact minder wordt na een tijd, omdat we elkaar intussen al 2 jaar niet gezien hebben. Zij is definitief ginder en we proberen desondanks vaak te mailen, maar tja, het vraagt echt meer moeite en realistisch gesproken zal het over 10 jaar echt wel richting "kennis" evolueren omdat het te ver is om mekaar even te bezoeken.

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0

Deel Deze Pagina