Ik heb het niet over post.nl. ik weet dat het in het magazijn blijft liggen. maar ik ga niet elke dag checken wanneer hm het aan post.nl aanbied. dus ja als ik thuis ben ben ik thuis. maar ik had een chauffeur die de hele straat afliep en bij iedereen liep te zeuren dat ik nooit thuis was en dat ook op de briefjes ging schrijven (hij kwam ook altijd of om 12 of om 1 uur of om 3 uur.. hoe kreeg hij het uitgekient!) dan was ik naar school. dat bedoel ik meer. ze leveren prima binnen 2 weken . al hebben wij heeeel vaak dat pakketten op zwolle blijven hangen. maar dat is maar net welk sorteercentrum er bij je gebruikt wordt... (en hier zijn veel klachten over geweest. dus ja .... maaar das weer een ander topic ) O en nog.. wij hadden heeeel lang een super bezorger! mis de arme man! (maar dan nog blijft ons pakket vaak hangen in zwolle. dat kan je dan wel zien op de T&T dan staat er zo een dag of 3 dat hij in het sorteercentrum ligt) maar toen kregen we dus deze. idd geklaagd!! en toen deed hij nog wat andere dingen.. maar goed nu een andere en die komt ook op tijden buiten de school om weer. dus dat is beter. dan ben ik thuis.
Nou ik had iets besteld op donderdag en zou het met acceptgiro betalen. Vrijdags krijg ik een mailtje dat het bijna verzonden gaat worden en dat ze nu alles bij elkaar aan het zoeken waren. Ineens valt mijn oog op iets... Of ik het bedrag wel onder rembours bij de postbode wilde betalen. Ja dááág nee dus. Dus ik de bestelling weer annuleren (op dat moment was het dus nog niet de deur uit). Vervolgens kreeg ik een mailtje dat het niet kon omdat de opdracht al uitgezet was. Dinsdags staat de postbode voor de deur met het pakket. Ik zei, ik weiger deze zending want zus en zo. Oh zei ie, het is weer eens zover
Wat vervelend zeg. Ik heb het bij H&M ook nog niet aangedurfd om online te bestellen. Ik heb er vaker negatieve reacties over gelezen. In de winkel koop ik weleens was. Mijn frustratie is dat het personeel bij de winkel hier echt heel onvriendelijk is. Ik moest laatst een keer heel nodig naar de wc, dus ik vroeg of ik even naar het toilet mocht. Nee dat mocht niet, geen openbaar toilet. Oke, nou dan niet.... Vervolgens kom ik kleding betalen (was voor 150 euro aan kinderkleding) en geef bij de kassa 2 kledingstukken terug die ik niet wilde. Er stond zo'n rekje om de kleding aan te hangen naast haar. Zegt ze: dat moet je de volgende keer in het hokje laten hangen, dat kunnen we hier niet allemaal kwijt! Ik had het helemaal gehad. Ik heb zelf in kledingwinkels gewerkt, maar als ik zo met klanten om zou zijn gegaan (Mexx, cinderella, herenkledingzaak), dan was ik echt wel even bij de baas geroepen. Ik heb de kleding allemaal op de toonbank geflikkerd en heb gezegd dat ze het maar moesten houden. Stond ze even raar op haar neus te kijken. Tot zover mijn H&M frustratie...
ik heb nooit problemen met hm. als ik bestel let ik op voorraad en als iets niet op voorraad is bestel ik het niet ga geen 3 weken wachten. vaak staat er bij tussen ... datum en ... datum bezorgd vaak is dat een week. vroeger wel altijd gezeur gehad dat het lang duurde.
Haha, een goede klachtafhandeling heb ik nou nog nooit meegemaakt bij PostNL! Pas als ik roep dat ik een klacht bij ConsuWijzer indien omdat Rijksoverheid me dit aangeraden heeft, reageren ze
Ik heb dus ook alleen dingen besteld die op voorraad waren. Maar blijkbaar zijn ze niet erg op voorraad. Krijg nu net een mail: Sorry voor het ongemak maar wij zijn afhankelijk van onze leverancier. Ja zet dan niet op de site dat het op voorraad is, ik wacht al een maand!
Heel herkenbaar! Had een spijkerbroekje voor mijn zoon besteld en het heeft echt een volle maand geduurd voordat ik hem binnen had.
de jas heb ik dus ook besteld alleen omdat ie op voorraad was. maar wacht nu ook al dikke 3weken... heb ze net wéér gebeld en ze zegt dus dat ze niks meer kan doen en ik m vandaag of morgen binnen zou moeten krijgen omdat het al bij postnl ligt. nou ben benieuwd... dit weekend naar slagharen en hoop dat ik m optijd binnen heb anders moet hij een te kleine jas aan of hele dikke trui met vest...
Standaard bij H&M. Je krijgt je pakketje 4 a 5 dagen na de mail dat het verzonden is. Snap ook niet dat het er zo lang over moeten doen. Moet het uit Tokio komen ofzo? Zelf vanuit daar is het nog sneller.
Het is dat het met die kortingscodes wel erg aantrekkelijk is, maar anders zou ik het ook niet meer doen. Ik heb er 3 keer achteraan moeten bellen, ze werden boos op mij omdat ik 2 acounts had en ze niet meer wisten hoe het nu werkte (hun systeem toch en we wonen met 2 volwassen hier dus 2 accounts, ik vond het logisch hun niet). Maar 3 weken, 3 telefoontjes en 1 brief later had ik mijn pakketje (had gelukkig een maat groter besteld) in huis! 1 shirt was helemaal niet wat ik er van had verwacht, maar durf het niet terug te sturen. Ik verkoop het wel op marktplaats
Ik bestel niet zo heel vaak maar toevallig 1,5 week geleden 2 bestellingen gedaan en steeds 4 werkdagen later in huis met codes was toen net dat bepaalde artikelen -50% waren dus ik heb deze keer geen klagen Ik vind het trouwens veel makkelijker online want als ik de winkel in ga dan vind ik nooit wat echt heel vaag
Ik bestel er ook niet vaak meer. De laatste 3 bestellingen die ik heb gedaan, heb ik minimaal 3 weken op gewacht. Ook heb ik eens zo´n brief gekregen dat ik met spoed moest bellen omdat ze vragen hadden, wilde ze ook alleen het adres maar even checken. Daardoor duurde het wel 2 weken langer!
Had hier al eens eerder een topic over gelezen. Dus heb het daarna eigenlijk nooit meer uitgeprobeerd. Koop het wel in de winkel. Kan ik het zien ook. Erg jammer dat zo'n grote keten het zo laat afweten.
Ik zeg ook niet dat ze het altijd naar tevredenheid oplossen, maar ze behandelen je klacht wel serieus is mijn ervaring.
Polen volgens mij. Lees die etiketten maar eens. Ik raak ook altijd in de war wat ik in welk zakje moet terugstoppen, hihi!
Ik bestel dus ook nooit meer iets bij H&M. Had vorig jaar zodra de wintercollectie er was een winterjas besteld voor de oudste. Dacht lekker makkelijk bestel ik hem online hoef ik niet hoogzwanger de stad in Was in Juli dacht ik. Kreeg ik iedere keer een mailtje,sorry de jas is nog niet voorradig zodra de jas leverbaar is sturen we deze zsm naar u op. Eind September ben ik toch zelf maar even de stad ingegaan en de jas gewoon gekocht in de winkel. Toen ik begin Oktober weer zo'n mailtje kreeg heb ik even een vriendelijk mailtje teruggestuurd met het verzoek om de bestelling te annuleren omdat ik de jas inmiddels al in bezit had.
Nou, da's ook toevallig. Zie ik net dit topic. Ik heb ook gebeld. Verzonden 1 oktober en elke dag staat er; verwachte bezorgdag aangepast. Lekker dan. Nu maar eens gebeld wat dat nou inhoudt dan. Alles komt vanuit 'europa' , dus als het verzonden is, is dat volgens de meneer aan de h&m lijn niet vanuit nl, maar vanuit het magazijn in 'europa'.......
Als je een mail krijgt dat je bestelling onderweg is, dan krijg je het vaak 4 dagen later in huis. Ik vind het nog wel meevallen, een aantal jaren geleden duurde het veel langer. Tuurlijk is het niet zo snel als bol.com of de wehkamp. Maar meestal heb ik alles binnen een week in huis.
hm dit heb ik niet eerder meegemaakt vrijdag bericht in de mail het is verzonden. verzenddatum nu 2okt?! (dinsdag dus) maar het is nog niet bij de post.. het is alleen maar voorgemeld... zucht.. nou ben benieuwd.... (ik kan er op wachten dat is geen probleem.. maar als je dat ene mailtje heb verwacht je het wel binnen 1 wk.)