H&M frustratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier donderdag bericht met verzenddatum 1 okt en ook nog niets. Hier nog niet eens voorgemeld ;)

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    goed bezig!!!!!!:D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier precies t zelfde!! vrijdag kreeg ik mail en op Mijn H&M staat dat ie pas 2okt verzonden is, stelletje *******. Heb m nog steeds niet binnen :( gaan zaterdag naar slagharen en moet die jas echt hebben anders moet ik met truien en vesten gaan werken bij mn zoontje. dat werkt niet

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik moet betalen via de bijgevoegde acceptgiro (gaan twee artikelen terug, van de drie) zit er geen acceptgiro bij!
    Ik ga maar mailen..

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Elmo: vreemd! ook hier acceptgiro, benieuwd of ie erbij zit als ik mn pakketje ooit nog binnen ga krijgen

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

pff hier ook vorige week een jas besteld , ik kreeg vrijdag bericht dat het verzonden is en bij track en trace staat steeds geen bezorgdatum bekend

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier idem

8. Heb zelf nog nooit problemen gehad maar lees het helaas veel :(
    Welke jas had je besteld als ik vragen mag?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zwarte jas voor mijn zoontje, maat 116. weet niet hoe ik m moet beschrijven. Zit op mobiel dus kan geen link hier plaatsen welke t is. Hijs 39.95. Ook int blauw maar die vind ik niet mooi. Tis niet zo'n gladde jas

10. danip

danip Niet meer actief

Ik kreeg vandaag een broek in 2 maten binnen. Hopende dat ik weer in een maatje kleiner paste heb ik die eerst enthousiast gepast, maar helaas net niet. Toen dus maar maatje groter, maar die zat precies hetzelfde! Heel raar dus. Ik heb ze op elkaar gehouden en nu blijken ze exact even groot te zijn, taille, lengte en beenwijdte. Dus waarschijnlijk zit er een verkeerd label in. Maar hij is nu helaas uitverkocht in de webshop in de goeie maat. Weet iemand of H&M een beetje redelijk is met omruilen? Gaat dat een beetje snel, en nu hij uitverkocht is zou ik dan in de winkel mogen omruilen?

11. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Tot nu toe heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad met h&m. Altijd binnen een week in huis.

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oorspronkelijk bezorgdatum was 2 oktober en ik zie nu bij mijn saldo wel -60 euro staan ;)

ik had later ook nog wat trainingsbroekjes voor zoontje besteld ik heb toch maar geannuleerd ik kan ze beter in de winkel halen als het zo lang gaat duren :(

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bestel anders 2maten groter alvast. Tegen de tijd dat je ze binnen krijgt past ie ze wel :p

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Product Detail | H&M NL

deze :D

O en kijk net bij postnl en hij komt vandaag eindelijk binnen!!!! tussen 13.30 en 15.30 woehoeeeee

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    komt die van jou ook vandaag?

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik bestel nu zoeen 2 jaar ofzo afentoe via H&M.nl maar ze hebben altijd alles netjes bezorgd en ik heb ook nooit belachelijk lang moeten wachten ofzo.
    Ik vind het juist een hele fijne service altijd eigenlijk.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Je mag altijd in de winkel omruilen of retour brengen, maar dan krijg je het bedrag wel op een tegoedbon

Mijn verloren jas komt ook ineens vandaag aan, eindelijk!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    die van jou ookal vandaag? gok dat ze eindelijk wakker zijn geworden en vandaag alles leveren

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat denk ik ook.
    had nog gemailt, trouwens geen reactie op gehad
    maar ben blij dat ie vandaag wel komt

Nu hopen dat het de goede jas is / goede kleur / en goede maat
    want dat wil ook wel nog eens mis gaan :p