Nee hier dus ook niet. Wel die ribstof maar niet deze van de link. Dat is dus het irritante, ook met de woonartikelen.
Dordt..... Bij hema hebben ze een vergelijkbare short trouwens! Wel 5 euro duurder maar ook erg mooi. Niet op de site van hema.
Als ze om een handtekening vragen dan is het nooit van H&M. Maar dat mag helemaal niet, dat jij tekent terwijl het voor iemand anders is. Mag alleen de ontvanger van hetzelfde adres! Zou eigenlijk zeggen klacht indienen alleen doet TNT daar hélemaal niets mee.
Ooh die is way cute.. snap wel dat je overstag bent gegaan Hopelijk word ie gewoon volgende week bezorgd! Roozjuh fijn dat je pakketje er nog net op tijd is!
o hey daar kom ik ook wel eens dies stuk groter dan die hier. helaas hadden ze die jas niet, alleen int blauw. maarja heb m nu binnen gelukkig
nou hij staat m leuk nog wel iets te groot maar moet nog een trui onder passen dus wilde m niet te klein kopen this is it:
ik vind die persoonlijk wel erg groot, maar goed iedereen zijn maat hihi. Lenn heeft hem ook sinds vandaag in het donkerblauw, maatje 98. heb hem met een spencer eronder gepast, 104 waren de mouwen te lang (zie ik bij jouw zoontje ook) en dan gingen ook de schouders omhoog staan, dus ik heb m in 98 genomen. Errug leuke jas. Mocht iemand hem nog in het zwart in 104 willen; ik heb het pakket nog hier....
Deze jas had ik ook 2 jaar geleden voor mijn zoon, toen gekocht bij Scapino. Zelfde model, superjas vond ik het. Warm genoeg, maar moet er wel bij zeggen dat mijn zoon het niet zomaar koud heeft. En het staat zo geweldig meneertjesachtig. Nu een wat stoerdere jas gekocht, hij is nu 4 en wordt van de winter 5 en nu past dat stoerdere ook wat beter bij hem. Kleine jongetjes worden groot Maar nog steeds: een geweldige jas!!!!!!!!!
Mouwen expres wat langer want hij is anti-handschoenen. Die trekt ie voor geen goud aan dus moet wel beetje bescherming hebben voor de wind. Nu kan ie zn handen in zn mouwen verstoppen. Tja moet toch iets tis idd een leuke meertjesachtige jas haha. Leuk verzonnen! Erg netjes, vond ik wel leuk. Hou niet van die gladde jassen. Helaas wel een gladde jas voor dochter gehad. Tja dan mag je niet klagen als je iets krijgt he.
Haha dat is ook een hele goeie reden! En je kan nog met korting bestellen ook vind alleen dat ze weinig leuks hebben in maat 74 voor meisjes. Anders had ik wel meer besteld. In de winkel hebben we dingen zien hangen(en gekocht) die ze online niet hebben staan