H&M frustratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb op dit pakket ook heeeul lang moeten wachten. Toen ik belde, kreeg ik 'ineens' de dag erna de melding dat hij de dag daarna zou komen. En morgen dus ineens ook een pakketje. Dit keer duurde het ECHT lang!

2. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik heb ook 3 weken geleden kleding voor mijn dochters bestelt
    en toevallig sturen gebelt om te zeggen dat ik het niet meer hoeft
    nu is het gedeelte onderweg zei ze
    dus als die nog binnen komt dan ken en mag ik hem terug geven aan de bezorgde mooi zo
    en de andere kleding die nog later komen heb ik geannuleerd
    ik bestel nooit en echt nooit meer
    wat een reclame maken zeg

ik had 3 weken geleden het merk lief bestelt op een site van lief
    nou die had ik om 23:00 savonds bestelt en heb het nog de volgende dag gekregen
    nou dat vind ik nou service
    maar niet 3 weken wachten en dan nog zelf eens moeten bellen zeg pffffff

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nou frustratie alom!! klote post.nl! bus vol dus flikkeren ze gewoon je pakket er uit!
    HM gaat wel contact opnemen met post.nl.

Dit hebben wij dus heeeeel vaak.
    vind dat echt niet kunnen. zet dan extra chauffeurs in.

(o ze gaven aan de telefoon gelijk aan dat ze vertraging hebben in het magazijn. dus dat vind ik wel netjes. kreeg ook excuses. (niet dat ik daar wat voor koop maar toch. goed geholpen iig))

maar nu ligt aan de post.nl

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wat wil je dan! Dat ze je pakket op het dak vervoeren.
    Extra chauffeurs is natuurlijk ook niet zo makkelijk, de meesten maken al weken 50/60 uur en dan hebben ze extra mensen maar die doen hun werk niet goed en worden weer ontslagen, gevolg nog meer werk!
    Mijn oom werkt bij de post en als ik soms zijn verhalen hoor! 146 stops op 1 dag! En als ze een pakket bij het postkantoor afleveren krijgen ze niet betaald, maar voor dat zelfde pakket zijn ze wel 2 keer aan de deur geweest, ze moeten hun bus uitzetten en afsluiten anders worden ze ook ontslagen! Nou echt niet haalbaar dus! Hij sluit zijn bus alleen af als hij niet meer in het zicht is, gordel draagt hij niet omdat het tijd scheeld:x
    Sorry ff offtopic moest er even uit.

Ik heb nog nooit iets besteld bij h&m omdat ik dit soort verhalen zo vaak hoor!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wat ik wil?! dat ze verdorie mijn pakketten niet constant laten liggen? dit is niet de eerste keer dat dat gebeurd?! ze hebben mijn geboortekaartjes toen 2!!! keer laten liggen?!? moet dat normaal zijn? waarvoor heb je een Track en trace code en geven ze aan dat het vandaag gebracht wordt om dan vanochtend het er weer uit te gooien!? en dan schelden dat ik nooit thuis ben?! zit je hier te wachten voor nop.

En ik heb het niet over de chauffeur he!? ik heb het over POST.NL in hun machtspositie met hun idiote service HET bedrijf! wat bezuinigd op zijn personeel waardoor de klanten alles maar moeten slikken! daar heb ik het over!

Sorry nu ben ik ff pissed omdat jij zo reageer op mij!
    En lees je post ff terug! dan zie je dat extra chauffeurs wel makkelijk EN NODIG zijn! zodat jouw oom normaal kan werken en klanten gewoon hun spullen krijgen! dus omdat post.nl geld wil verdienen beide partijen gedupeerd worden!? wat zeg ik dan in vredesnaam verkeerd?!

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Volgens mij was het van de week in het nieuws dat de pakketbezorgers steeds verder in het nauw gedreven worden vanwege de lage tarieven voor de pakketjes. Ik zit op 2 pakketjes te wachten (waarvan 1 van H&M, maar dat kan als ik zo lees nog wel even duren dus). Zijn er allebei nog niet, duurt nu bijna een week. In onze vorige woonplaats hadden we echt nooit problemen, hoogstens eens een keertje een dag later. Maar nu?! Ik snap er niets van! Toch voortaan maar 2x nadenken of dat ik het dan niet liever in de winkel ga halen.

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik heb eibdelij mn pakketje. Na 10 mails, maandag gaat t gelijk weer retour.

8. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Hebben jullie gezien dat H&M nu midseason sale heeft?

Heel veel artikelen die ik eind vorige week pas heb ontvangen zijn nu voor de helft afgeprijst. En ik moet zelfs nog wat maillots ontvangen, die nu ook nog voor minder dan de helft zijn:$.

Het was de eerste keer dat ik wat online bestelde, en tevens ook de laatste keer.:x

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Joyful! gelijk HM mailen. dan passen ze zo de prijs aan meid ;)!!!

nou ik krijg morgen hopelijk mijn pakketje binnen!!! zou t dan eindelijk?!

10. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk, Post.nl biedt een dienst aan waar voor betaald wordt, dan mag je ook fatsoenlijke service verwachten.

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb nog nooit problemen gehad en Bestel echt veel. Alles binnen 1 week in huis. :) ben ik een van de weinige die geluk heeft zo te lezen :)

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb midden september wat besteld en heb het zaterdag gekregen, 100x achteraan gebeld en ze wouden het pakketje als vermist opgeven, want het lag aan postNL daar heen gebeld en die hadden nog niks binnen.. pff, ik besteld niet meer wat! Moeten ze er maar niet bij zetten binnen 4 werkdagen bínnen...

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    maar dit lig dan toch niet aan HM.. dan verdwijnt hij bij de post. je zal niet de eerste en ook niet de laatste zijn.

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

als het goed is krijg ik mijn pakje eindelijk morgen middag binnen..ik ben benieuwd

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Helemaal vergeten te zeggen, kreeg 6 oktober op een zaterdag mijn pakketje. Redelijk op tijd voor H&M....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb nog nooit rpoblemen gehad met H&M gaat altijd goed en zelfs eigenlijk altijd binnen voor de uiterste leverdatum !! Of er moet iets niet op voorraad zijn , maar dat haal ik dan altijd van mijn bestelling af !

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou, sukkels!

had wat geretourneerd. Zie ik eens dat er een nalevering openstaat. Van iets dat ik nooit besteld heb....?

Wazig.

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Wanneer er bij mijn h&m online staat dat mijn pakket bijv. 10 oktober verzonden is heb ik hem uiterlijk13 oktober binnen.
    Deze week bestellen, altijd volgende week binnen. Altijd zo gehad, gelukkig.

Deel Deze Pagina