Steeds blijft hij aangeven dat het interne geheugen bijna vol is, maar als ik de lijst bekijk staat er niks groots op. Snap niet wat ik moet wissen om dat geheugen weer groter te krijgen?? Iemand bekend met dit probleem?
Hier hetzelfde probleem! Lijkt wel of het intern geheugen echt zo klein is. Daarnaast heb ik nog wel een SD kaart maar daar kunnen sommige dingen niet op. Mijne geeft het ook continu aan
Heb er ook last van, heel irritant. Weet ook niet hoe ik het weg krijg. Heb helemaal niet zoveel apps, en mijn sd kaartje is zowat leeg.
Hier ook hetzelfde met mijn Galaxy Ace. Hij zegt constant: telefoongeheugen bijna leeg. Ook zo raar, want volgens mij moet leeg dan vol zijn, maar dat terzijde. Wat ik tegenwoordig vaak doe, is onder Applicaties, Applicaties Beheren, de buffers wissen van programma's als Wordfeud, Facebook, internet, Google Play etc. Dat helpt wel enigszins. Krijg die melding nu niet vaak meer.
Herkenbaar!! Hier ook dat irritante probleem!! Ik heb bijna niks op mn sd kaart staan, en ik kan bij het geheugen ook zien dat ie praktisch leeg is! En toch telkens die melding! Was er mee terug gegaan naar de winkel, maar daar hebben ze er ook geen verstand van. Ze hebben namelijk mn hele telefoon gereset waardoor ik alles kwijt was, en vervolgens (een dag later ofzo) had ik nog steeds hetzelfde probleem. Heb er geen spelletjes meer op staan, alleen een paar foto's...
Ik had dat probleem ook. Inmiddels alweer een nieuwe galaxy advance en in de winkel gaven ze mij ook aan dat het echt een probleem van de ace is, gelukkig heeft de advance dat niet..
Hier hetzelfde probleem... Ook helaas geen oplossing! Ik zal eens langs de servicedesk van de Phonehouse gaan, daar heb ik hem gehaald, kijken of zij mss iets weten. Weinig hoop, aangezien het dus ook al vaker gevraagd is, lees ik
Ik heb een HTC Wildfire S, en heb met dat toestel ook precies hetzelfde probleem. Mijn man heeft een Samsung Galaxy en heeft dat probleem niet.
Moonlight: Hier niet veel foto's... Jusi: Manlief heeft ook een Galaxy S Plus en ook geen problemen met opslag... Manlief zit nu naast me, is de prullenbak van mijn email op de telefoon leeg aan het gooien, mss dat dat helpt? Helaas kan hij het niet aan om alles tegelijk te verwijderen, dus moet met kleine beetjes... Duurt uren Hopelijk helpt het iets...
Ik heb dat ook.. Maar heb nu een app er opstaan die automatisch nieuwe apps op de sd kaart zet nu geen last meer van dus
app 2 SD.. Bij mij werkt het tot nu toe prima Sommige apps kun je niet op SD zetten maar dat zoekt die app zelf uit
hier bij me vriend ook en heeft dus extra kaartje van 4 gig erbij in heel stom want 8 gig past niet hmmz