Al in oktober begin ik langzaam aan met het luisteren van kerstliedjes. In november struin ik de kerstshow hier in de buurt af. In december verheug ik me erop om de kerstboom op te tuigen. Kortom, I love christmas! Maar wat een rot kerst was dit zeg! Een week voor kerst kreeg ik plotseling kiespijn. Weekend over heengegaan, en op maandag toch al mijn moed bij elkaar geraapt en naar de tandarts. Er zat een fikse ontsteking dus ik kreeg een wortelkanaalbehandeling. Kies werd open gelaten omdat de ontsteking zo heftig was. Flink aan de pijnstillers en woensdag weer terug. Eergisteren is alles opnieuw schoongemaakt, zonder verdoving en toch is de kies nog steeds opengelaten, dus na de kerst weer terug. Onderweg terug naar huis, tijdens het auto rijden, voelde ik me steeds beroerder worden. Eenmaal thuis, zakte ik door de grond, mennnn wat een pijn, het was echt niet te doen. Pijnstillers had ik van te voren al ingenomen dus ik kon niets anders dan het uitzitten. Phoeee liever een bevalling dan deze pijn. Gelukkig trok het tegen de avond weer langzaam weg. 'S avonds (kerstavond), gingen we bij mijn ouders eten, gourmetten. De meiden aten lekker mee. Op een gegeven moment zat P. bij mijn vader op schoot, en ik zag haar handje zo richting de bakplaat gaan. Kei hard roep ik: "Ze verbrand haar hand!!!". Gauw koelen, en inderdaad een grote blaar. We hebben er toen een verbandje op gedaan met een compres. Gelukkig had ze er geen last van, maar het was zo ontzettend sneu. Vandaag kwamen mijn ouders, zusje en broertje bij ons gourmetten. De meiden waren heel de dag al strontvervelend omdat ze helemaal ontregelt zijn van deze drukke dagen. Mijn ouders kwamen binnen en P. wil naar mijn broertje rennen, en ze glijdt zo onderuit vol met haar achterhoofd tegen een punt van de muur. Gelijk verschijnt er een groot ei op haar hoofdje. Weer koelen, en de huisartsenpost bellen. Ze reageerde gelukkig wel alert, maar we hebben nu wel wekadvies van om het uur. Wordt weer een lekker nachtje. Wat een ontzettende pech, ben blij dat kerst weer voorbij is. Ik hoop dat jullie kerst wel leuk verlopen is.
Wat vervelend voor je zeg. Hopelijk gaat het met P. en met je kies inmiddels wat beter en ik wens je veel sterkte met het wekadvies de komende nacht. Onze kerst was erg leuk; mijn oudste dochter was gisteren jarig en vandaag een heerlijke rustige dag als gezin.
O jeetje, wat een pech inderdaad! En wat is je onderschrift toepasselijk nu... Hier ook is de kerst belabberd verlopen, mijn nichtje is afgelopen dinsdag geheel onverwacht gestorven met 41 jaar, laat een man en 2 kindjes na van 11 en 6... Vandaar dat ik best verdrietig ben, en me niet de hele dag er toe kan zetten om vrolijk te doen. Ik hoop dat het meevalt met je dochtertje vannacht, zij is ook een behoorlijke pechvogel deze kerst dan zeg! En dat je kies maar snel beter mag worden! Hopelijk volgend jaar een betere kerst voor jullie!
hé wat een nare kerst zeg! hopelijk voelen jij en P je snel weer beter! Niet leuk zo. Mumija: wat een rotbericht zeg! gecondoleerd en veel sterkte!
Dankjulliewel dames. Ik hoop vooral dat zij geen pijn heeft, het liefst neem ik het dan allemaal van haar over. Gefeliciteerd nog met je dochter pareltje! Mumija, ik had ook al gereageerd in het andere topic, nogmaals gecondoleerd. Ik heb het bericht ook gehoord, wij wonen in de buurt en mijn schoonfamilie zijn bekende. Echt verschrikkelijk!
Och ja; ik zie het nu. Erg hè, ze was ook van dezelfde leeftijd als mij, hebben ook op dezelfde basisschool, middelbare en zelfs MBO opleiding gezeten dus altijd best intensief met elkaar opgetrokken. Ik vind het zo ongelooflijk. Bedankt meid!
Ik ben ook blij dat het weer over is.... door al het clean eten.. ben ik maar weinig gewend... heb vannacht 2 keer op pot gezeten... en ben heel de nacht misselijk geweest.. vandaag weer wezen gourmetten.. ondanks dat ik honger had toch naar gestopt om herhaling te voorkomen heheheh beterschap met je droppie. En succes vannacht.
Dank dames! Ja echt vreselijk mumija, zet je toch echt even aan het denken. Ohnee imensa wat rot (letterlijk en figuurlijk), hoop dat je vannacht wel lekker kan slapen. Manlief is toch even met de uk naar de huisartsenpost, ik kreeg haar niet goed gewekt, dus voor de zekerheid even checken. Kan er gelijk ook even naar haar blaartje worden gekeken.
Ah arme ts! Das wel veel pech! Hoop dat je kleintje zich snel goed voelt! Mumija dat is ook echt erg! Gecondoleerd! Hier ook niet zoals gehoopt. Zoonlief huilt al twee weken savonds erg veel en hard en niks is goed van 19-23. Dus twee avonden met een baby compleet over de zeik bij de wederzijdse ouders. Dus het romantische beeld dat wij hadden tijdens de zwangerschap van met een een stralende lachende baby onder de kerstboom als happy familie kalkoen eten en wijn drinken is rondlopen met krijsende baby op een koude gang al droog stokbrood knagend en o dennenboom zingend geworden. Nu slaapt hij en liggen wij ook gesloopt in bed. Haha leuk verhaal voor later En ik ben ook zon kerst fan! Sneu voor ons arme jochie. Veel te druk allemaal natuurlijk
Ahhh wat rot voor jullie! Gelukkig is kerst voorbij. Volgend jaar weer een betere kersr! Enne herkenbaar die strontvervelendheid rond die drukke dagen
Bedankt allemaal. Nacht is goed verlopen, zij heeft lekker geslapen en wij hebben geshift. Ze reageerde goed en de bult is wat geslonken. Toennet lekker in de sneeuw gespeelt.