hoi allemaal, weet iemand welke h&m in rotterdam de grootste is en de meeste kinderkleding heeft? ik woom zelf in schiedam en wij hebben hier ook een h&m, maar die is niet zo groot en ook niet zoveel keus in kinderkleding vind ik. dus nu willen we binnenkort naar rotterdam, maar je hebt er daar een paar zover ik weet. groetjes wendy
Die tegenover de mediamarkt heeft ook behoorlijk veel kinderkleding. De andere H&M, bij de V&D, heeft geen kinderkleding. Toch hebben ze volgens mij niet eens zo gek veel meer als bij de H&M in Schiedam...
Ik woon ook in Schiedam toevallig maar die in de koopgoot is wel groot hoor! Maar volgens mij maakt het qua kinderkleding niet eens zoveel uit met alle andere H&M's!
ok bedankt voor jullie reacties . dan gaan we naar de h&m in de koopgoot. we gaan alvast wat voorjaars en zomerkleding inslaan voor onze 2 zoontjes. ben benieuwd, want onze jongste van 3 zit momenteel volgens mij in een groeispurt. die eet momenteel alles wat los en vast zit haha en dat had hij de vorige keer ook en toen merkte ik aan zijn kleding dat het een groeispurt is geweest. was te net iets te kort geworden. soms lijken ze even stil te staan en zitten ze lang in 1 maat en dan opeens zijn ze er uitgegroeid lijkt wel, maar gelukkig hou ik van shoppen
ik zou ook eens bij de wibra gaan kijken hoor. Daar is ook nieuwe collectie binnen en ik vond er echt leuke dingen tussen zitten voor jongens. Alleen durf ik dus nu nog geen zomerkleding voor hem te kopen aangezien hij ineens zo hard groeit.
Ik vind de h&m in Alexandrium ook erg groot hoor. En daar heb je ook een megastore Prenatal waar ik een week geleden errug veel geld heb uitgegeven voor kleertjes maat 92. Erg leuk spul hebben ze nu
Als je toch naar het centrum gaat, maakt het toch niet zoveel uit? Ze zitten zo dicht bij elkaar hihi. Maar die in de koopgoot is volgens mij idd met de grootste kinderafdeling, dan kan je ook naar de C&A die zit een paar deuren verder.
wilde ik net gaan zeggen Ze zitten zo dicht bij elkaar dat je gewoon naar alletwee kunt gaan ze hebben allebei kinderkleding.
hihi, alleen die in de V&D heeft geen kinderkleding, maar als ze naar die bij de mediamarkt gaat, kan ze daarna nog lekker bij bram ladage een lekker patatje halen mmmmmmmmmm, bram ladage patat.... zoooooooo lang geleden hahaha
ja die in de v&d niet , maar die boven bij de mediamarkt idd ook en ja lekker patatje van de bram die zit op het plein Voor mij ook lang geleden hoor ,ga meestal naar de mac
nee patatje van bram, met mayo, pinda en uitjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk mac is wel ok, maar zoooooooooo gewoontjes hahaha vorige keer dat ik in r'dam was, was het aan het regenen, dus manlief wilde niet in de regen patat eten ze hebben bij de oude termeulen, waar die afdakjes staan, die platen eruit gehaald, dus je kon er wel onder staan, maar je werd nog nat, zoooooooo stom!!!
Ja daar zijn ze aan het verbouwen of waren aan het verbouwen hihi ik weet het nohg niet eens, maar dat komt omdat ik meestal tot de coolsingel loop en dan weer terug. Nou ja woon echt 5 min lopen van de stad af, dus kom er echt te vaak
ooooooo jaaaa die patat mmmmmmm heerlijk en dan in het zonnetje zitten met je vingers lekker in mayo mmmmmm helaas ik zit op een dieet dus mag niet ihihi dus loop snelllllllllllll door. in utrecht daar heb je manneke pis friet tent en wauuuwwwwie die heeft echt super patat dat mis ik nog wel eens ihihi zins ik verhuist ben
ik ben laatst bij de hm geweest, die bij de Bijenkorf in de buurt ligt.. daar hadden ze echt een hele afdeling voor baby's en kinderen
Op zuidplein heb je ook een redelijke kinderafdeling, mocht je overdekt en wat warmer willen winkelen.