Goede moeder en dochter relatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb zo'n intense band met mijn moeder dat is gewoon eng:)
    We wonen een paar straten van elkaar maar zodra we wakker zijn 's morgens bellen we elkaar op.

Mijn moeder en ik vertellen elkaar alles!!
    Mijn moeder is echt mijn allerbeste vriendin echt mijn allesie

Nu heb ik diezelfde intense band met mijn meiden weer echt geweldig!!

Gisteren was ik met mijn 2 zonen in het ziekenhuis en mijn mobiel ging.
    De oudste aan de telefoon........

"Mammmm ik heb een probleem,ik ben voor het eerst ongesteld geworden"

Jeee zeg daar stond ik dan in het ziekenhuis en mijn ''grote'' meid had me echt nodig.

Gelukkig had ik haar goed voorbereid en wist dat het echt binnenkort zou gebeuren(bijna 15 jaar),maar jeetje zeg.....
    Heb haar verteld dat er boven in de badkamer in het laadje mandverband lag..

Thuis gekomen heb ik haar een dikke knuffel gegeven en ze zei mama:"Vind het toch wel fijn dat ik dit soort dingen aan jou kan vertellen"
    Ze vertelde dat haar vriendinnetje en tevens buurmeisje afgelopen weekend voor de eerste keer ongi was geworden en haar moeder weet van niets.

Hoe ging dat bij jullie vroeger?
    Vertelde je ook aan je moeder als je voor het eerst ongesteld was geworden?

Mijn moeder was mijn eerste keer niet thuis en heb mijn vader naar de wc geroepen.

Die wist zich geen raad en zei plak er zo'n ding tussen en wacht maar tot je moeder thuis komt:D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja een goede band hebben wij ook.

Eerste keer ongesteld was een feestje. Ik mocht lekker thuisblijven en we gingen winkelen voor heerlijke truffels. :D

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    mijn moeder legde het uit en feliciteerde me!! Maar goed ik heb ook een super band met mijn moeder!! Ik zit trouwens in groep 8.....

Misschien als puber zijnde kunnen meiden het in die tijd gewoon liever delen met hun vriendinnen......

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb mijn dochter vandaag ook ziek gemeld en zijn wezen winkelen in Almere:D

Kon ook niet maar school(liep alsof ze moest poepen hihihi)
    Iedere 5 minuten naar de wc met zo'n verbandje onder haar arm
    Tis wat hoor als je dochter al zo groot word

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Dan ben je best een jonge moeder of niet?;):D

Ik heb ook een supersterke band met mijn moeder spreek haar elke dag en kan ook met alles bij haar terecht, heerlijk!Mijn moesje..!:)

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De band met mijn moeder is ook wel goed, ik vertel haal alles.. Maar zelf is ze vrij gesloten.

Ik hoop dat ik het later anders mag dan met Esmee..

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat mooi dat je zo een band hebt met je moeder en je dochter!!

Ik had niet zo een band en nog steeds niet eigenlijk. Heb het mijn moeder wel verteld dat ik ongesteld was geworden (was 11 jaar), maar mijn zus wist het wel als eerste. Die vertelde me ook hoe of wat met maandverband heel lief!
    Maar ik bel mn moeder wel elke week of zij mij. Als ik me rot voel of iets anders dan bel ik ook. En toen ik bevallen was hoorde ik mijn moeder op de gang, de zusters zeiden dat ze niet naar binnen mocht maar toen riep ik toch heel hard mamaaa!

Maar ik vertel haar niet alles, ze begrijpt niet alles van hoe ik me soms voel of hoe ik denk. En er zit veel leeftijdsverschil wat ik soms ook jammer vind en waardoor ik onbewust meer afstand neem denk ik. Ben heel bang dat ik mijn ouders en dan vooral mijn moeder verlies terwijl ik zelf nog zo jong ben. (moeder is al in de 60..ik ben 23)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha ik lig dubbel vanavond om die spelfoutjes, net ook al in dat topic over het schoonmaken om iemand die haar dochter op een boxkleed zet met een paar mannen hahaha..

Sorry hoor.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

zou willen dat ik een goede band met mijn moeder had.....
    ga het zoveel anders doen met mijn zoontje, wil behalve zijn moeder ook echt een vriendin zijn heb dat zelf zo gemist thuis....

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb wel een goede band met mn moeder maar kan niet zeggen dat ik haar alles vertel.. daar heb ik mijn beste vriendin en mn man voor.. Bellen wel regelmatig, komen vaak bij elkaar over de vloer maar zal nooit mijn diepste geheimen aan haar vertellen...Ze is wel een echte lieverd hoor!

Jeetje, wat word ze al groot zeg! Heb mijn moeder er ook bij geroepen, erg fijn op je moeders verjaardag;)

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ja haha!!! En ik zat al bij dat topic op te letten hoe ik het goed opschreef voordat ik zelf een spelfout ging maken!! Maar blijkbaar al gemaakt :p ja ja ja lach maar!

12. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Wahahaha, ben meteen even in dat topic gaan kijken!:D
    Ik lig hier helemaal dubbel!!

13. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik heb nou best een redelijke band met mijn moeder.

Mijn eerste menstruatie was best hilarisch. Ik was elf en lag in het ziekenhuis. Het begon met bruinvloed en ik wist niet wat het was. Ik schaamde me rot en verstopte mijn vuile onderbroekje onder in de tas. Maar toen brak het bloeden door en raakte ik in paniek en heb naar de zusters geroepen dat er iets niet goed was met mij :) :D

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    is alsof ik mezelf hoor praten vooral met die ongesteldheid en je vader :D:D:D dat zou die van mij dus ook zeggen!! geweldig!
    en ja mijn moeder, mijn zus en ik zijn ook superclose ook meteen s'morgens bellen en zie me ouders ook elke dag, jayla en ik eten elke avonds bij ze, lekker gezellig! ze waren zelfs bij me bevalling! me zus en moeder dan he, pa niet :p :D nee ben ontzettend blij met mijn ouders die mensen zijn zo ontzettend goed voor ons en zullen ons ook altijd overal in steunen en helpen waar het nodig is.. en ook met de kleinkinderen zijn ze super!

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn vader heb ik geen contact meer mee.
    Heb hem al 6 jaar niet meer gezien.......lang verhaal......

Ik heb ook een zusje die 2 weken geleden is bevallen van haar 3e kindje
    Ook deze keer was ik bij haar bevalling en zij was bij Justin erbij.

Zo bijzonder.......oma had het niet meer van de zenuwen
    Arme mens....

Even een fotootje hoor:)

Bekijk bijlage 55801

Ik,Justin en mama

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb ook een hele sterke band met mijn mams. Maar we kunnen ook goed kibbelen tegen elkaar maarja dat hoort er ook bij. Ik vertel haar ook praktisch alles. Ik zie haar sowieso 3x in de week en we bellen bijna elke dag wel. Zou niet zonder haar kunnen.

18. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik wist niet eens wat ongesteldheid was! Maar mijn ouders waren ook al lang uit elkaar, en ik ben eigenlijk opgegroeid tussen de jongens. Ik woonde ook meerendeels bij mijn vader. Mijn moeder was meer met haar eigen bezig zeg maar. Mijn vader ook wel, maarja ze waren ook erg jong toen ze mij kregen (moeder was 16 toen ze zwanger raakte van mij en mijn vader 21).
    Toen ik al die bloed zag toen ik op de wc zat schrok ik me dus kapot hahaha , dacht dat ik een hartaanval kreeg, ik gelijk mijn vader roepen en zeg tegen hem, allemaal bloed! Hij ineens van schrik staan , half in paniek en ijsberen door de kamer en zeidie van " oh nee he, niet nu!" (het was een zondag, alle winkels etc dicht..) En door die reactie schrok ik nog erger en moest ik huilen hahaha ik dus in paniek.

Toen ging me vader mijn oma opbellen en die had nog maandverband liggen en die legde mij dus alles uit :p whehe best wel grappig als ik het zo terugdenk. Maar ach, ik hoop dat mijn relatie met mijn kindjes net zo close gaat worden als jij met je kindje!

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb een verschrikkelijke goede band met me moeder ,toen ik nog thuis woonde botste het nog wel eens want we zijn beide hetzelfde en nu ik op mn eigen woon bellen we elkaar om de dag of zitten we an elkaar te denken en dan belt die ander toevallig en we gaan samen winkelen leuke dingen doen en vertellen elkaar ALLES hahaha t liefst dan wel waar papa en vriend niet bij is dat zijn meiden dingen hihi en als ik hopelijk zwanger word wil ik ook dat ze bij mijn bevalling is als dat lukt vriend weet dat ook en vind dat prima.

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik heb ook een super goede band met met moeder.
    Ze is ook echt mijn enige vriendin.
    We bellen dagelijks. Meestal minimaal een uur. En dat gewoon elke dag. We zien elkaar ook minimaal 1 keer per week. En bespreken echt alles gewoon.

Ik werd ongesteld in groep 7, was gelukkig in de grote vakantie. Weet nog dat ik op de wc zat en me moeder riep van SHIT het is er. Toen gaf ze me een maandverbandje en toen ik van de wc kwam een dikke knuffel. EN we hebben wat leuks gedaan daarna.

Heb ook een jong zusje nog van 7 jaar en die heeft met mijn oudste van 3 jaar een super band. Zijn een soort zusjes van elkaar. Dus ook een hele goede band samen :D

Kortom mijn moeder is mijn grootste vriendin (L) En hou heel veel van haar.

En dan moet ik eerlijk zeggen in de pubertijd hadden we niet zo goede relatie samen. Ik was een draak en heb een hoop ruzie met me moeder gehad. Gelukkig is ze dat vergeten en denk ze altijd alleen aan de mooie dingen. Nu zijn we 4 handen op 1 buik :D En ook me vriiend en me moeder hebben een goede mooie band samen. Is kind aan huis daar :)

Deel Deze Pagina