Heel irritant allemaal idd zou beter kunnen als je zo'n grote keten bent. Ik bestel ook zelden iets via de webshop van H&M. Ik kom wel regelmatig in de winkel vooral voor de kinderkleding. Maar ben het er ook mee eens dat er snel gaatjes in de kleding komt.
Dan zal Een ik wel de enige zijn Die geen problemen ondervind met de levertijd. Als ik wat bestel heb ik het met 6a7 dagen altijd binnen ook nog wel eens eerder. Geen klachten dus
Helemaal eens met de OP. Om deze reden bekijk de H&M site nog maar nauwelijks. Vooral dat je vaak zo lang op je pakketje moet wachten, maakt dat ik liever ergens anders shop. Ik vind die hele online shopervaring bij H&M voor zo'n grote internationale keten erg onprofessioneel overkomen .
Mee eens hoor. Ik bestel er tegenwoordig nog maar weinig, koop er ook niet veel meer in de winkel. De kwaliteit wordt ook steeds slechter, heb ik het idee. Zo heb ik een t-shirt van C&A en eentje van H&M gekocht vorig jaar rond dezelfde tijd, na een paar keer wassen was het hele model foetsie, faal en dun, die van de C&A ziet er nog super uit, kostte ongeveer hetzelfde. En zo heb ik die ervaring met wel meer kleding van H&M, terwijl ik over de kinderkleding tot ongeveer 2 jaar geleden aardig tevreden was. Het enige voordeel van online bestellen is dat je met al die kortingscodes geen verzendkosten betaalt en daar bovenop nog korting krijgt, dus vaak minder betaalt dan in de winkel. Bovendien hoef je in de winkel niet langs de kassa, waar bij H&M zowat standaard een jongen/meisje met een lang gezicht achter staat, zuchtend die kleding in een tasje mikt en de andere kant op kijkt als ze nog 'daag' zeggen.
Herkenbaar. Ik heb ook zondag besteld en maandag een track and trace ontvangen. Gecontroleerd en mijn pakket is nog in voorbereiding van de verzender. Pfff mijn bestelling van Zara (ook op zondag besteld) is inmiddels al binnen. Grrrrrr
ik heb al drie keer een pakketje geleverd gekregen waarvan ik dus al vergeten was dat ik het had besteld... heel irritant. Ook een keer 4 weken moeten wachten op een skipak... toen was de winter alweer bijna voorbij grrr. Of dat een bestelling in 3 delen aankomt.. Heel fijn als je iets besteld waarvan je wil weten of het samen leuk staat. Ik bestel er ook niets meer dus.
Ik moest ook 2 weken wachten. 2x gebeld, want de tracktrace deed het niet. Maar dat klopte volgens de telefoniste. Lever die service dan ook niet, doos. Gek genoeg kreeg ik het de volgende dag, na de 2e en ietwat gefrustreerde telefoontje.
wat ik zo raar vind is je bestel en dan via acceptgiro helemaal prima. Maar waar zit die acceptgiro dan hahaaha. voor het eerst vier weken geleden daar wat besteld vandaag de tweede bestelling het gaat wel redelijk snel binnen weekje was beide bestellingen binnen dat vind ik geen probleem maar zoek nog steeds naar mijn acceptgiro.( geld is al overgemaakt er leiden meer wegen naar Romen.)
Volgens mij krijg je maar eens per maand een acceptgiro, en dan betaal je gelijk 1 euro factureringskosten. Daar erger ik me ook aan. Dit grapje levert ze vast veel geld op. Goed dus dat je al betaald hebt.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met H&M. Laatste bestelling waren een paar leggings en die heb ik de 17e besteld en is gister geleverd, prima. Maar ik koop er nooit iets wat ik meteen nodig heb, koop er per seizoen kleding voor de kinderen en shirtjes voor mezelf. In mijn shirtjes komen wel snel gaatjes trouwens (dunne stof en knoop van mijn broek denk ik) en ik heb 1 shirt waar de vorm er na 3 keer wassen uit was. Maar ben over het algemeen tevreden.
De levertijd valt me de laatste tijd eigenlijk wel mee. Ik heb een keer voor de kerst een kersttrui besteld en kreeg hem vier maanden later, in het voorjaar Toevallig was ik vorige week in de winkel (zaandam), maar dat was helemaal een verschrikking! Ik ben nog nooit zo traag geholpen als daar, ik wilde het bijna zelf in die tas proppen! En zo ongeinteresseerd, ik vraag me toch echt af hoe zulke mensen kunnen worden aangenomen?
Ik koop meestal ook een hele bubs kleding via h&m met kortingscodes is het bijna voor niets. Ik bestel het altijd ruim op tijd. Maar als ze de kortingscodes verwijderd hebben...
Ik heb laatst ool iets besteld en het was redelijk snel. Wat ik wel super irritant vind is dat ik altijd leuke dingen op de site zie maar heeeel vaak uitverkocht. Soms is er geen 1 maat meer. .
Yep. Had ik ook een tijdje terug. Doen ze volgens mij om je ook naar de winkel te lokken of zo. Al het leuke was uitverkocht. Kom ik in de winkel en zie ik alles nog in die maten hangen. Ik blij. Totdat ik de prijskaartjes zag. Wat voor 9 euro op de site stond, was daar 19 euro. En dit met meerdere artikelen. Heel apart..
Waar kan ik het rekeningnummer vinden? Ik heb dus ook geen acceptgiro gekregen maar ik wil het wel zsm betalen..
Ik bestel er niet meer.. Veel topjes/truitjes zijn scheef, de naad die aan de zijkant zit loopt dan naar voren, of de ene mouw is langer dan de andere. Dingen zijn soms pas na 4 weken leverbaar of opeens uitverkocht. Als alles op voorraad is is de levertijd ongeveer 3 tot 5 werkdagen, in werkelijkheid is dat dan 7 werkdagen. Retourneren is idd een euro en de verzendkosten zijn erg hoog. Ik shop nu bij werkkamp en ga af en toe in de stad naar de H&M.