Hallo Ik denk dat ik niet de enige ben die wel eens shopt bij h&m online. Maar nu heb ik een vraagje. Ik wil een broek bestellen, spijkerbroek maar weet niet welke maat ik moet doen. Ik heb een broek van h&m (geen spijker) die is mt 36 en die pas ik. Maar hier staat alleen mt 26 t/m 30 en welke maat moet ik dan hebben?
Aaah thnx! 26 is dan zeker 34 ofzo. Vind het zo moeilijk, want ik heb een Only broek gekocht mt 38 en die zit toch nog strak rond mn buik... Maar ik heb geen zin om te passen, h&m is zo klein hier en altijd druk.
H&M valt vaak wat klein vind ik. Normaal droeg ik altijd broek 34 en H&M dan 27. Terwijl ik van G-star dan een 26 draag. Zo zijn mijn zwangerschapsbroeken ook net een maatje groter van de H&M dan van een ander merk. Overigens valt ONLY nog kleiner want daar is de broek zelfs maat 28.
Ja het kan idd aan model liggen.. Moet zeggen dat ik 1 broek van h&m heb die wel erg strak zit.. En ook ik heb wel een buikje hoor haha.. Maar goed.. Voor de zekerheid toch maar 28 doen? En anders kan je altijd nog retouren
Voor ik zwanger was had ik altijd mt 34 ik was echt small maar nu heb ik suriheupen hahaha en vind het echt zo moeilijk een goed passende broek vinden. Ik ben ook nog es klein (1.50) en dan valt het ook allemaal zo stom