Ik zou met de tijd mijn vriend eens willen verrassen met een weekendje in een hotel. Maar er zijn er ZOveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Dus misschien zijn er hier ervaringsdeskundigen. De eisen: - ruime,mooie, schone (romantische sfeervolle)kamers waar je ook kan zitten (dus een zitgedeelte in de kamer) - vriendelijk personeel - niet te strak dus geen hotel dat voornamelijk gebruikt word voor vergaderingen ed. en geen sjiek gedoe. - niet te duur (dus geen honderden euro's per nacht) - Rustige omgeving - Binnen max een half uur/40 min winkels te bereiken - mogelijkheid tot brunchen/lunchen. Liefst inberepen - iets te doen in de zin van zwembad/tennisbaan Nou wat een eisen he haha. Ben beniewd of iemand iets weet. Waar maakt niet uit zolang het in NL is. Nier in noord-holland (daar woon ik al) en niet de schiereilenden zijn (haat de boot). Laat maar horen meiden!
Efteling hotel? Is echt super mooi....wel aan de prijzige kant.. Verder waar wij onze huwelijksnacht zijn gweest is hotel lapershoek in Hilversum ook wel een heel leuk hotel... Voor de rest zou ik het in nl niet weten...maar als iemand mij zou verassen zou ik heel blij zijn met het Efteling hotel
Van der Valk in Emmen. Daar hebben ze prachtige suite's...een afrika suite en een hollywood suite. Ze hebben daar vaak arrangementen voor 120 euro per nacht met ontbijt en diner. Hotel Emmen | Luxe suites Of misschien zoiets: Specialhotels - Safaritenten De Sterrenhemel - Romantische hotels in Oeffelt - Noord-Brabant Een speciale safaritent waarin je de sterrenhemel kunt zien...
Hotel Akersloot!!! Ook van van der Valk. KAn je zelfs een kamer met zwembad boeken, als dat geen verrassing is Het leuke is ook nog wel dat je zo bij de zwarte markt in Beverwijk zit. Maar daarmoet je van houden natuurlijk. Ik vind het wel leuk 1x in de 2 jaar
Preston palace! Das een all in hotel in Almelo. Home | Preston Palace | Hét all-in Hotel en Uitgaanscentrum in Twente
O die vind ik vreselijk! Een keer geweest. Helemaal vol met voetbalteams, bedrijven die met uitjes waren etc. En allemaal hebberig geworden door het all-in principe
Het IJssel Hotel van Sandton hotels in Deventer. Heel leuk en sfeervol, goed eten. Geloof alleen geen zwembad maar het ligt heel mooi aan het water en Deventer is erg gezellig. Het type kamer is toch wel afhankelijk van je budget. Wat jij wilt valt vaak in de categorie 'suite' of deluxe kamer. Maar volgens mij hadden wij een standaard kamer en daar zal ook in ieder geval een ruime stoel in. Charlie
Vind het Holiday Inn in Eindhoven heel leuk... Daar is alleen (denk ik) geen zwembad oid. Maar wel heel mooie, grote kamers en dicht bij de stad. En een SUPER ontbijt! Enne draak, 't is ook nog eens dicht hier in de buurt...(hint hint)
ze woont een 15 min van akersloot af als t niet minder is. dus dat gaat , niet worden vermoedt ik zo vooral omdat ze niet in noord holland wilt
Hotel Eden (voorheen Giraf) in Emmen. Heeerlijk eten ook, mooie natuur, dierentuin en stad op loopafstand.
@Draak, het van der valk in Emmen is echt super mooi. Wij zijn met onze huwelijksnacht in de Afrika suite geweest. Echt super de luxe, heerlijk bed, grote jacuzzi, inloop stoombad, grote inloop douche en een supppper grote televisie Ze hebben best vaak aanbiedingen, ik weet zeker dat wij geen 240 euro hebben betaald. Trouwens...we kregen ook champange in onze kamer, en toen ze zagen dat ik zwanger was brachten ze speciaal kinderchampagne En we kregen aarbeien met slagroom, jammie
Hotel Vue des Montagnes maastricht, hotel maastricht, valkenburg, vakantie, limburg, hotel limburg, restaurant maastricht, weekendje Ligt in Berg en Terblijt. Dit is vlakbij Valkenburg en Maastricht (trein stopt vlakbij hotel). Wij hadden hier vorig jaar een kerstarrangement geboekt. Was echt onwijs goed verzorgd. Kon geen boe of baa meer zeggen na die dagen.