Bij H&M hebben ze nu een actie op de site. Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief, krijg je een kortingsbon van 25%! http://www.hm.com/ hier kan je je inschrijven. Je hoeft alleen je emailadres en je naam in te vullen en de optie aan te vinken. Er staat bijl 1 coupon per klant. Mocht je nou meerdere artikelen willen hebben, gewoon meerdere uitprinten, email adres verzinnen en apart afrekenen Het geld op de hele collectie! Dus positie, gewone, grote maten, kinderen... Het geld tot 16 juni! Liefs Sinnamon
25% korting geldt toch ook voor meerdere artikelen. Dan hoef je niet apart af te rekenen. Als je 25% van het totaalbedrag afhaalt is dat toch evenveel als 25% van de artikelen apart. Toch?! Bedankt voor de tip
@noralien Er staat dat je 25% korting krijgt op EEN artikel naar keuze...dus idd gewoon een paar extra afdrukken!!! Groetjes Danielle
leuk! heb me ook aangemeld, balen...heb geen printer!!! Ga het wel ff via iemand anders regelen die wel een printer heeft!
ik heb mij een heel tijd geleden daarvoor aangemeld en ik krijg vaker mail van hun met een 25% korting bon