Makelaars met een missie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Hagelslagmetkaas, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hagelslagmetkaas

Hagelslagmetkaas Actief lid

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Met krommende tenen en plaatsvervangende schaamte zit ik soms te kijken naar dit programma.
    Super leuk concept, maar wat een beschamende makelaars lopen er rond...

Wie kijkt dit programma nog meer?

2. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Ik kijk het af en toe. Lijkt soms wel alsof die makelaars van straat geplukt zijn; ga jij maar een huis verkopen :rolleyes:

3. Anna1083

Anna1083 Bekend lid

21 okt 2016
    841
    323
    63
    Ik vind het super leuk om naar te kijken. Maar heb plaatsvervangende schaamte voor het Meppel geacteer in dat busje iedere keer. Zo slecht en gescript.

4. Hagelslagmetkaas

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Jaaaa dat! De reacties van de 2 makelaars in de auto komen gewoon echt over, en dan komt de derde makelaar erbij en dan komt er toch een raar ongemakkelijk stukje.

Plus dat sommige makelaars echt heel fout zijn.

5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Heeft die makelaar van vandaag nou echt zo’n kort jurkje aan of ben ik nou “preuts”?

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Ze deed mij aan een prostituee denken, niet aan een makelaar. Het jurkje was niet alleen kort, aan de voorkant keek je tussen de knopen door zo naar binnen. o_O

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Volgens mij kon de mannelijke makelaar in de auto ook echt recht in haar doos kijken :|
    Bijzondere makelaars in dit programma.... de makelaars die wij hebben getroffen in onze zoektocht naar een woning, waren echt van een compleet ander niveau.

8. Hagelslagmetkaas

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Nou zeg, ik kijk het nu pas terug. Ik kom speciaal vanwege het korte jurkje hier. Maar het ligt dus niet aan mij..
    Ze kan het hebben hoor. Prachtig figuur. Maar voor een dagje shoppen of naar het strand. Niet wat ik aan zou trekken in die functie. Ik zou het überhaupt niet aantrekken met mijn benen haha.

Ze komen nu wel iets minder nep over in de taxi heb ik het idee...

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hahaha dat dacht ik ook. Maar geloof het of niet. Wij hadden een anderen makelaar ook in bergen op zoom kleede haar eigen ook of ze naar een restaurant ging ipv een woning verkopen en heeft toch echt de woning binnen een week met een absurd Hooge prijs verkocht en een woning voor een veel lagere vraagprijs terug aangekocht voor ons.

Ze verblinde de anderen makelaars gewoon. :p:D:rolleyes::roflmao:

famofthree en Madelie vinden dit leuk.
  10. Hagelslagmetkaas

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Ok, ze heeft gewoon geen smaak.
    Serieus... mijn dochter van 9 zou dat witte rokje zelfs nog te kinderachtig vinden.
    Die van 7 zou haar zilveren hakjes daarentegen ge wel dit vinden.

Ik ben team Pien!

Deel Deze Pagina