M'n man dacht ik gooi die kaart maar weg dan gaat ze ook niets bestellen. Wrong!!!! Weet iemand die kortingscode nog die tot morgen geldig is?
hahaha leuk he die logica. Zelfde als dat ik mijn pinpas heb ingeleverd (wilde wat "kleedgeld" sparen omdat ik een LV tas wil kopen, vandaar) Maar voor betaling via Ideal bij ING heb je helemaal geen pinpas nodig ....
Er zijn hele sites gewijd aan alleen al kortingscodes voor H&M. Ik zoek die ook altijd op. Je kunt er max 2 combineren volgens mij. Heb altijd zoveel korting op deze manier. Ik ga de winkel niet meer in: scheelt ook weer ergenissen
Die zoek ik idd ook vaak op. Volgens mij kan je er idd max 2 gebruiken. Wel altijd lekker die kortingen!
Hihi, ik heb net ook weer een bestelling gedaan met 1077 en 1304 Badpak, twee jurkjes, een broek en een zwembroek voor de kleine.
Kijk eens bij topic, gratis en aanbieding, komen vaak diverse topics voorbij met kortingscodes. Ik ben tegenwoordig al zo erg, dat waar ik ook iets wil bestellen ik eerst ga zoeken naar kortingscodes vaak vind je in ieder geval wel een code voor gratis verzenden oid... Is het niet in dat topic dan wel via google. En als ik niets vind, dan baal ik als een stekker.....
Kortingscode H&M 2014 | Overzicht van alle H&M Kortingscodes 2014 H&M Kortingscode | Alle actuele kortingscodes van H&M!