Heeft iemand toevallig een sticker thuis liggen met baby aan boord er op, die er niets mee doet? Dan hoor ik 't graag!
zijn deze niet te verkrijgen bij halfords of auto materialen zaken? wij hebben er 1 op de auto zal het mijn man is vragen waar ie vandaan kwam.
Aanboordsticker.nl, gepersonaliseerde (baby) aan boord stickers voor uw auto Autostickers-Carstickers-Kantoorstickers-Laptopstickers - Baby aan boord Stickers Baby-On-Board Baby aan boord stickers en babystickers : FrogStyling Heb even gegoogeld, misschien heb je er iets aan
Sorry maar ik vind die stickers met die tekst echt zo verschrikkelijk. Niet dat het jouw boeit natuurlijk
whaha nee ik vind het wel fijn.. ik laat me altijd opjagen als dr weer eens zo'n auto op mn bumper zit...en misschien als die sticker er zit, ik het gevoel krijg dat ik gewoon lekker rustig aan kan doen ipv maar door gaan rijden voor die persoon achter mij. Zonder baby's rij ik wel door, maar met, wil ik het mooi rustig aan doen Vindt zo'n gepersionaliseerde sticker wel erg grappig, maja, vindt het een beetje onzin om een sticker van 15 a 20 euro te kopen. dan maar een muffe sticker