H&m maillots en basic shirts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Heeft er iemand hier ervaring met h&M maillots.
    Volgens mijn valt h&m altijd vrij groot, is dat ook met de maillots.
    Ik koop er eigenlijk nooit iets maar zij zijn een van de weininge met (betaalbare) zwarte maillots.
    Mijn dochter draagt broekmaat 80(van andere merken, geen h&m). Welke maillotmaat zal ik dan nemen?
    En hoe zit het met de kwaliteit van de effen basic shirts daar. Blijven die een beetje mooi?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb alleen ervaring met de effen shirts. die blijven lang mooi. Ik droog ook nooit (misschien dat dat ook kan meehelpen dat weet ik niet zeker)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Ik droog ook geen kleding in de droger, gaat altijd op het rek behalve ondergoed en handdoeken.
    Maar koop je de shirts ook een maat kleiner dan dat je kindje draagt?

4. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vind de maillots ook ruim vallen, nu koop ik eigenlijk alleen leggings, maar toen ze kleiner was wel veel maillots daar, ik had altijd een maat kleiner. Net als bij de broeken van h&m.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Mag je maillots terug brengen denk je als ie niet past?

6. tulip

tulip Niet meer actief

mmm denk het niet, want dan is het pak opengeweest, maar weet het niet zeker. misschien even bellen??

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    hm... anders moet ik misschien eens naar de markt om daar voor maillots te kijken. Ik koop normaal altijd bij de hema maillots maar daar hebben ze geen zwarte

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

nee ik koop shirts gewoon in dezelfde maat als haar broeken en jurkjes enz. Emma doet ook lang met 1 maat. ze zit nog niet eens heel lang in maat 74 terwijl ik vaak lees dat kinderen van 1 jaar in maat 80/86 zitten. Ze is niet zo groot haha!

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik koop gewoon alles in de maat die ze aan heeft, heb nu een setje hello kitty grijs tshirt(lang) met een gestreepte legging in maat 86 gekocht ze zit nu tussen 80 en 86 in en ik vind het wel mee vallen hoe groot het valt.
    broeken en leggings vallen vaak bij mijn uk groot/breed uit maar deze legging zit om de taile heel mooi, alleen onderaan wat te lang en te breed, ach groeid ze er vanzelf in (ze zit al vanaf nov in maat 80 word dus tijd )

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Mijn dochter zat met 1 jaar nog in 68 hoor. Ze is nu 2 en zit nu in 80.
    Maar ik vind h&m zo groot vallen. Ik had een keer een broek die goed zat van h&m maar die was een maat kleiner dan haar andere broeken

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Dat wil ik dus niet, te lang en te breed. Vind ik persoonlijk niet mooi staan

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

als ik maat 80 had gekocht had het waarschijnlijk goed gezeten, maar die van mij heeft de laatste tijd groeispurten,

en het is niet extreem lang of wijd van onderen, het zit los, maar flubberd niet

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Ik ben dan zo een gestoorde moeder die nu maat 80 koopt en over 3 weken 86 als ze eruit gegroeit is. Maar goed, das de kronkel in mijn hoofd ;)

Deel Deze Pagina