Vreemde slaaphouding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 00Wendy00, Aug 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Het zoontje van een vriendin van mij slaapt sinds week in een zittende houding (zie foto) met zijn beetjes wijd en zijn hoofd ertussen op het matras....

Wie herkent dit? Kan het kwaad?

View attachment 91548

Groetjes,
    Wendy

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik herken het niet maar echt comfortabel lijkt het me niet. Ik ben wel erg bekend met maag problemen en weet wel dat ik zelf ook snel ga zitten 's nachts als mijn maag pijn doet en dat heb ik zelf niet eens door. Ik ga alleen na een paar seconden weer liggen...Heeft hij maagklachten?

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik weet da vooral als een kindje verkouden is dat het gevaarlijk kan zijn. Het kan het een en ander afsluiten in je lichaam.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hij heeft zover ze weet geen maagklachten. Hij is 9 maanden en durft alleen niet van zithouding naar lighouding te gaan en dan valt hij dus zo in slaap.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mijn meidje slaapt zittend op haar knietjes en dan met haar bovenlijf voorover en haar hoofd opzij. D'r kontje steekt dus helemala de lucht in. Het ziet e rniet uit...maar zij slaapt er heerlijk bij.

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zo slaapt mijn zoontje ook

7. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

En de mijne ook... als ik hem dan helemaal recht legde ging hij weer op z'n knietjes zitten en weer voorover buigen om verder te slapen...

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gheheh wat is dat dan toch. Ik heb het zelf eens geprobeerd, maar kreeg het ogenblikkelijk in mijn rug en nek. Maar ja..die kleintjes zijn ook veel flexibeler he

9. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja kan denk ik niet heel veel kwaad. Kan er weinig aan doen want hij gaat inderdaad zelf zo liggen haha

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik denk dat het komt omdat hij niet terug kan/durft van zitten naar liggen. Ik denk dat het straks wel over kan zijn, maar het hoeft niet.

Mijn dochter van 2,5 ligt soms normaal in bed, maar heel vaak op haar buik met haar billen in de lucht en knieƫn onder haar. Lijkt mij ook niet fijn. Net als dwars in bed liggen met je benen recht omhoog.

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn zoon deed het ook... zeker tot hij 3 was. Als ik het zag legde ik hem altijd terug goed. Nu valt ie vanzelf beter in een goede houding. Komt vanzelf wel goed lijkt me...

denk niet dat het heel best is want je krijgt toch minder lucht denk ik maar hij is niet zo heel klein dus zou er ook niet te paniekerig over doen. Als ze het ziet gewoon ff goed leggen.

Share This Page