hoihoi, weet iemand of de h&m in Zwolle of Meppel een positie afdeling hebben? Ik weet dat er een een gewone en een kinder h&m in Zwolle zit maar ben er al een aantal jaar niet geweest. In onze woonplaats is de positieafdeling weggegaan namelijk. Mocht meppel en zwolle het beiden niet hebben, ligt emmen ook redelijk in de buurt. of een andere misschien? alvast bedankt!
Emmen heeft geen positieafdeling Zwolle inderdaad wel. Heel irritant maar de meeste winkels hebben het niet of het is helemaal verstopt in een klein hoekje.
Vroeg er laatst naar in de C&A en verkoopster zei dat er bijna geen markt meer voor is, om het in fysieke winkels te verkopen. Alleen broeken en leggings worden schijnbaar nog veel verkocht als positiekleding. De rest kopen vrouwen volgens haar gewoon een maatje groter dan de normale maat.
Ja kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor. Maar het is gewoon irritant haha. Ik wil graag weten hoe het staat , voelt en zit nu dus dan vind ik online shoppen niet zo'n succes.
Zelfde hier hoor! Mijn zwangere kledingstijl is ook vrij basic haha want heb alles gekocht bij de h&m omdat ik het kon passen. Ze hebben bij Prenatal ook wel echt leuke dingen maar soms zo duur!
Ik vind de kleding van Prenatal juist helemaal niet duur, erg leuke kleding voor een betaalbare prijs. Bedoel dan wel de kleding van de Prenatal zelf, niet de merken
Ik was toen ik hoogzwanger was bij de afdeling positiekleding van de H&M om borstvoedingshirtjes te kopen. Het was echt zon afgelegen afdeling waar zoveel mogelijk kleren op een klein stukje gepropt waren. Met mn dikke buik kon ik er amper doorheen lopen
ja daar heb ik naar gekeken maar ikbweet niet welke maat broek ik moet. om nou alles dubbel te bestellen word ook zo duur
Ik was ook verbaasd dat er geen markt meer voor was. Moest ik maar online bestellen zei de verkoopster. Ook gedaan, maar dan via Zalando, dat beviel goed. Niét te duur, maar ook niet suf of truttig. Ze hebben een uitgebreide positielijn. Nog wel een tip. De lange basic hemdjes ONLY zijn ideaal! Deze tip had ik van een vriendin. Normaal ben ik geen ONLY fan, maar deze zitten super. Ik heb 1 maat groter dan dat ik normaal heb.
ja dat dacht ik ook alleen bij de prenaral kwam ik 2 maten groter uit! dus durf niet online te bestellen
Op de site van H&M kan je via de store locatie zien welke vestigingen positie kleding hebben. Tijdens mijn vorige zwangerschap had de mango ook ineens een klein rekje staan, ik weet niet of dit nog steeds zo is? Asos heeft online hele leuke jurkje trouwens.
Wehkamp heeft ook best veel positie kleding van c&a tot mamalicious en noppies. Daar vind ik het wel altijd makkelijk om meerdere maten te bestellen als je het niet zeker weet, datgene wat niet past stuur je terug en de rest betaal je achteraf