Vieze/vreemde, maar lekkere geurtjes

Discussion in 'De lounge' started by NooNoo, Aug 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Wie heeft dat ook? Dat je iets lekker vindt ruiken, maar dat het gewoon eigenlijk heel ranzig is?

Vandaag ging hier de verwarming aan en er kwam echt zo'n typisch geurtje vrij. Ik vond het heel gezellig en knus ruiken, ik had gelijk zin in kerst en herfstthee en vallende blaadjes... NooNooman zei dat dat gewoon het stof was wat ik rook. Iew :D

Benzine vind ik ook heel lekker ruiken. Er zijn er een hele hoop die met de vinger op hun voorhoofd tikken als ik dat zeg, maar ik ken er ook genoeg die net als mij altijd lopen te snuiven bij een tankstation.

Vanavond heb ik knoflook gesneden en na 3 keer handen wassen ruik ik het nog aan mijn vingers. In plaats van dat ik het smerig vind, krijg ik zin in iets hartigs... ;)

Wie heeft dat nog meer?

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    ohjaaaa ook benzine!!

en heb een tijdje gehad mijn dochters poepluiers:):) Het rook toen naar net gebakken brood;)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Benzine vind ik inderdaad ook heerlijk ruiken.
    Lijm vind ik ook lekker ruiken.

Ik vind mijn eigen scheten ook lekker. :) :) (Omg, wat zeg ik nu? :D ) klein lettertype maar ff, die van mijn man vind ik juist heel smerig.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    scheetjes van de kinderen, kan ik echt opsnuiven haha.

En idd benzine.

5. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    benzine!

6. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Hahaha, herkenbaar ;)

benzine, de lucht van een vochtige schuur waar een motor staat (eigenlijk dus ook benzine :p), de lucht van bepaalde plasticsoorten, sommige tijdschriften en ohja, aardewerk kan ook lekker ruiken ;).

Fijn om te lezen dat ik niet de enige malloot ben :p

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Fietsenwinkel vind ik ook lekker ruiken, en een slijterij (terwijl ik geen druppel alcohol drink).

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ooooh ja tijdschriften! Heerlijk om dan de bladzijdes door je vingers te laten gaan en dan heel hard te snuiven.

En je eigen scheten, whahaha, pijnlijk herkenbaar!

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hahaha,ja, benzine... instant vakantiegevoel! Vooral als je de lucht mengt met de lucht van gedroogde inktvis (ik eet geen vlees/vis of maar die lucht brengt me zo terug naar Azie).

uhmm... uitgeblazen kaarsen. Dan heb ik de associatie van een afgesloten gezellig etentje en naar bed toe mogen omdat iedereen de deur uit is en alles opgeruimd is.

Natte bladeren, vanwege de herfst en de gezelligheid.

En idd de melkpoepluiers van mijn dochtertje (soms). Een beetje weeig en zoetig. Eerlijk gezegd vind ik het echt heel vies als ik het opschrijf, maar de lucht is niet echt erg.

Uhmm.... bizonkit. Maar dat is volgens mij niet zo gezond :D:D En Sterilon. Nieuwe kleren. Mijn katten. Sudocreme. Hout

10. tulip

tulip Niet meer actief

fietsenwinkel en benzine. Heerlijk zo'n garage.

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Benzine/Diesel.
    Ben automonteur, en heb aantal jaar in garage gewerkt.
    Nu werk ik al 5 jaar niet meer in garages, maar steeds als ik een werkplaats binnen loop, en ik die vertrouwde benzine/diesel geur ruik.. krijg ik weer de kriebels om te gaan sleutelen ;)

En verder vind ik chloor heerlijk ruiken ;) en regen na een warme dag.. echt zo'n fris geurtje.. tja leg het eens uit :cool:

12. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Ja idd benzine! En als een sigaret net wordt aangestoken, alles daarna vind ik weer stinken hihi maar dat eerste moment vind ik lekker ruiken

13. Within

Within Niet meer actief

Benzine, Autoshowroom of een auto die daar net vandaan komt.. Halfords, Lijm, verflucht.. Ruikt allemaal heerlijk!
    Sigaretten in een pakje, sigaren die aangestoken zijn ruiken ook lekker. Sigaretten die aangestoken zijn en sigaren in een doosje weer niet

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    ja idd chloor haha.

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Oh ik herken er steeds meer, haha!
    Die uitgeblazen kaarsen ja, ik blijf ook altijd even staan. En inderdaad het eerste walmpje van een sigaret. Ik ben nu 4 jaar gestopt, maar dat ruikt nog altijd zo lekker!

16. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Iemand die pijp rookt... ik heb zelfs een wierookpakje dat bijna hetzelfde ruikt

mottenballen (mijn oma)

17. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Benzine, chloor, oude boeken. En water uit een spons, kan het niet echt goed uitleggen, maar als je bv een badspons gebruikt in de douche, zo'n spons ruikt dan lekker vind ik, net als wanneer je in een ondergrondse grot bent, volgens mij is het een bepaalde geur van vocht, kan het niet echt pinpointen. :)

18. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,097
    0
    36
    NULL
    NULL
    ......paardenstal.

19. Jel

Jel Niet meer actief

Dat vind ik inderdaad ook heerlijk.