Vandaag heb ik een pakket van de buren aangenomen. Echter daarna bedacht ik me dat ze binnen de zichttermijn van 2 weken niet terug zijn omdat ze op vakantie zijn. Ik heb mijn buurvrouw gepapt om te vragen te doen en ze zegt dat ik het pakket wel retour mag sturen. Maar zijn hier geen andere oplossingen voor? Iemand ervaring?
Hoe kan dat dan? Is idd 14 dagen staat er op de site. Ik zou het dan idd terugsturen. Of ze moet zelf even bellen om te kijken of er wat mogelijk is?
Raar...ik heb het altijd 30 dagen op zicht. Staat ook in de brief die ik erbij krijg. Ik zal eens kijken of ik er nog 1 kan vinden
Zou niet retour sturen, hoor... Ze hebben het toch zelf besteld? Misschien weten ze al wel zeker dat het past. Ik zou het iig niet waarderen als in mijn vakantie pakketjes retour werden gestuurd en later blijkt dat ik het spul niet opnieuw kan bestellen omdat het uitverkocht is of zo. Oh, lees nu dat je waarschijnlijk je buurvrouw zelf hebt gesproken. Dacht eerst dat het weer een andere buurvrouw was haha. Nou ja, gewoon maar doen wat ze vraagt dan toch...?
Ze vroeg aan me of ik even kon googelen of hier iets aan te doen was. Kon het zo nergens vinden, dus dacht: misschien zijn hier dames die hier ervaring mee hebben En mocht dat dus niet lukken dan mocht ik het retour sturen...
Als de buurvrouw zegt dat je dat terug mag sturen dan kan je dat toch gewoon doen? Zie geen probleem eigenlijk
In principe moet je binnen 14 dagen betalen. Gebeurd dit niet, dan krijg je na een maand een eindafrekening. Er komen dan extra administratiekosten bij.
Heb het ff nagekeken, er staat letterlijk: 'Het bedrag dien je binnen 14 dagen te betalen. Gebruik daarvoor de acceptgiro of vermeld referentienummer. Als je betaling uitblijft, ontvang je een maandfactuur, incl. kosten overeenkomstig onze voorwaarden'.
Is dat voor nieuwe klanten dan? Ik betaal gewoon binnen 30 dagen en ik stuur ook terug binnen die 30 dagen. Ik betaal gewoon wat ik moet betalen ( natuurlijk de 1 euro retourkosten ook) Altijd gedaan. Nooit iets over gehoord.
Wie zegt er dat er een probleem is dan? Wil gewoon weten of er een andere oplossing is dan retour sturen zodat ze haar bestelling gewoon kan houden. Zou ik in haar plaats namelijk ook fijn vinden en als dat er niet is, dan is dat er niet. Maar daarom vraag ik of jullie misschien weten of er een manier is
En idd, ik weet ook niet beter dan dat je het binnen 14 dagen retour moet sturen. Misschien ligt het ook aan de manier van betalen? Je kunt namelijk ook via maandfactuur betalen en misschien dat je het dan wel binnen 30 dagen terug mag sturen? (Zij betaalt via acceptgiro...)
Ja dit: Maandfactuur - betaal tot 45 dagen na bezorging Je past eerst de kleding en betaalt later. Je hebt gemiddeld 45 dagen de tijd om te betalen. Geen rembourskosten á 6, maar 1,- aan administratiekosten. Speciale aanbiedingen bij je factuur.