Wat een helder licht om vlak voor ze op vakantie gaat een bestelling te doen Maar zo te lezen zit er niets anders op als terugsturen. Of het houden en het haar zelf in de winkel terug laten brengen?
contact opnemen met h&m of de zichttermijn verlengd kan worden ivm vakantie. Anders gewoon retour sturen. ik heb ook een keer bij wehkamp een pakket kleding die niet paste veel later terug gebracht dan de bedoeling was ivm ziekenhuisopname. Deden ze ook niet moeilijk om. h&m is nogal eens erg laat met pakketen afleveren...kan me voorstellen dat ze wel op zich op tijd besteld had maar dat het weer eens eindeloos duurdE?
Wat een helder licht? Je weet toch helemaal niet wanneer ze die bestelling heeft geplaatst? Misschien was de levertijd wel veel langer dan normaal, wat regelmatig voorkomt bij h&m.
Wilde ik ook al zeggen. Heb ook wel gehad dat ik bestelde en een deel veel later kwam. De leverdatum werd ook nog een keer tussentijds veranderd. Heb je het teruggestuurd?
ik heb laatst ook een bestelling gedaan en dat kwam pas na een week aan. Ik vond het erg lang duren iig. Nu ook een pakket besteld en (ik laat altijd alles in 1 keer bezorgen) 1 item was niet meteen voorradig en wordt nu dus pas na 21 september bezorgd... Ik bestel er iig niks weer.