'Opnieuw trouwen'

Discussion in 'De lounge' started by Thunder, Sep 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thunder

Thunder Bekend lid

Apr 30, 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk er wel eens aan dat ik nog een keer zou willen "trouwen" met mijn man. Ik bedoel dan eigenlijk meer om als we tien of vijftien jaar getrouwd zijn nog eens bijzondere dag te organiseren (mooie jurk+pak, taart, feest, eten, versiering) en onze liefde te vieren en iets ten overstaan van vrienden en familie aan elkaar uitspreken.

Misschien is er hier wel iemand die dit gedaan heeft of iemand kent die dit deed? Hoe was dat?

Of misschien is het wel een hele maffe gedachte van mij :D

2. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Ja, een keer gezien op tv...vond het maar raar

3. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

May 1, 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan het waarscheinlijk wel doen..
    Met 10 jaar, hebben een kleine bruiloft zonder feest gehouden ( bewust ) en hadden zoiets met 10 jaar groot feest met de kinderen en dan alle Fam. En vrienden erbij!
    Geen gek idee! Leuk juist:)

4. Ja, leuk! Als je dat wilt, zeker doen. Er zijn vast mensen die het raar vinden, maar er zijn vast ook genoeg mensen die je kapsel of favoriete broek 'raar' vinden :D Ik vind het zelf wel een mooi idee!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou denken, doe het meteen goed maar ik heb makkelijk praten. :)
    Wij gaan wel met vijf jaar waarschijnlijk weer een feest geven net als op onze trouwdag, alleen trek ik dan geen trouwjurk aan haha.
    Als jij het leuk vind, waarom niet?

6. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,173
    4,483
    113
    een feest met een mooie jurk en een hoop gezelligheid zou ik zeker doen! Toch leuk om weer een keer met veel vrienden enzo bij elkaar te zijn.
    Ik zou alleen niet opnieuw een ceremonie doen, dat vind ik persoonlijk altijd zo raar!
    10 jaar geleden heb je voor elkaar gekozen, en daar hoorde die ceremonie bij, niet bij een jubileum.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Aaah dit wil ik ook! We zijn wel nog maar twee jaar getrouwd, dus nog even wachten :p. Ik lees mee!

8. Thunder

Thunder Bekend lid

Apr 30, 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het toen inderdaad ook klein (budget) gehouden. Was uiteraard een hele mooie dag hoor, maar ik droom er nog wel eens van om het anders aan te pakken. Heb veel leuke ideeën die ik toen niet had of die ik toen niet kon verwezenlijken.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik kan me er iets bij voorstellen.
    Zelf had ik graag een grote sprookjes bruiloft gehad, helaas hebben wij het klein gehouden daarom zou ik het misschien opnieuw willen doen maar alleen als het geld er is, ga er niet voor in dr schulden zitten.

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    O ik denk daar ook weleens aan. Het was gewoon zo'n schitterende dag dat ik het nog een keer mee wil maken, maar dan met de mensen die op dit moment belangrijk zijn in ons leven.
    Maar denk dat wij het gewoon bij een gezellig feest houden, met eventueel nog wel de muziek van onze bruiloft, om het gevoel even terug te halen...

11. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Als jullie het leuk vinden is het toch goed? En feest altijd leuk!
    wij gaan bij 12,5 jr nogmaals trouwen in las vegas :)

12. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ja leuk toch!
    Waarom kudde volgen en alleen doen wat 'normaal is'.
    Doen hoor, doen wat je gelukkig maakt.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb eraan gedacht om als we bijvoorbeeld 5 jaar getrouwd zijn met ons gezin naar curacou te gaan (mmm toetsenbord werkt niet echt mee) en daar nog eens over te doen!
    Voor waarden is wel dat hier thuis alles op orde is en ik 24 kg kwijt ben ;) en financieel moet het kunnen uiteraard..
    maar ja we zijn pas net een jaar getrouwd dus hebben nog ff haha

Share This Page