H&M problemen

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Tijdje terug was er een topic over de problemen rondom de levering van H&M, maar ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met problemen?
    op 16-06 is mijn pakketje verstuurd vanuit H&M, het is inmiddels 27-06 en nog steeds geen spoor van mijn pakketje... bij de track&trace geeft hij aan: geen tracking gegevens.
    Meer mensen met dit probleem?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nee, ik zou even de klantendienst contacteren.

Hier leveren ze sinds een tijdje juist bizar snel, ik klaag dus niet. Zalando daarentegen is weer heel traag geworden.

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Grrr, idd ik erger me ook aan de levertijden van Zalando. Eerder was het daar vaak: Voor 22.00u besteld, volgende dag in huis maar dat is nu echt niet meer zo.

H&M hier nu ook alleen maar goede ervaringen mee eigenlijk. Zou er even achteraan bellen TS!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Is het iets heel kleins? Wat door de brievenbus kan?

Daarvan krijg je geen track&trace en kan best een tijd duren coor het binnen is

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Oja H&M is hier ook waardeloos. Weken na de bestelling bericht krijgen dat ze mijn retourzending ontvangen hebben, terwijl het pakketje nooit geleverd is. En op mails krijg je geen reactie. Dus ik zou inderdaad even bellen.

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik snap echt niet hoe het bij een bedrijf als H&M zo lang kan duren met bestellingen leveren. Ik bestel er daarom echt maar heeeel zelden.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Verzenden is hier de laatste 3 keer echt snel gegaan. Sneller als voorheen.

Waar ik wel nog steeds op zit te wachten is een mailtje terug met een antwoord op mijn vraag. Die heb ik 1,5 maand geleden verstuurd en nog een mailtje een week later omdat ik niks had gehoord, maar nog steeds geen antwoord :roflmao::rolleyes:

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ging het een tijdje goed bij H&M, echt binnen 2-3 dagen in huis, maar sindskort duurt het weer minimaal een volle week :(

Zalando was eerst ook de volgende dag thuis, nu laats 2x een volle week moeten wachten.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

H&M via mail contacteren werkt inderdaad niet. Waar ze wel snel op reageren is op social media. Anders dat even proberen TS?

Nog even over Zalando, ik denk dat ze nog maar een vaste verzenddag hebben (dinsdag). En als je dus woensdag bestelt, je gewoon een volle week moet wachten. Als ze het verstuurd hebben, duurt het meestal nog 1 a 2 dagen.

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nadat ik 2 keer 15 minuten in de wacht heb gestaan en nog steeds niemand heb gesproken probeer ik het inderdaad via social media, ben benieuwd wanneer ik een reactie krijg, lees namelijk een hoop ontevreden berichten.
    Is dat zo @Biny ? Het zou goed kunnen dat het door de brievenbus past namelijk.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook een jurk besteld voor een bruiloft afgelopen zaterdag. Jurk was binnen 2 dagen!! binnen. Alles was perfect (kleur, model etc.. ) alleen was er bij het kant gedeelte een fabrieksfout dus kun de jurk nog niet aan. Ik meteen een nieuwe besteld en betaald en tot op heden zit ik al 3 weken nog steeds op de jurk te wachtten :rolleyes: (heb al contact gehd met h&m heeft helaas een deel te maken vanuit welke magazijn het geleverd wordt.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nja, dat is wat ze ooit tegen mij zeiden toen ik zat te wachten op 3 shirtjes...

Heeft geloof ik wel 2/3 weken geduurd:eek:

13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik had bij zalando vrijdag een bestelling gedaan en zaterdag 2 van de 3 pakketten ontvangen, gisterochtend kreeg ik een mail dat deel 3 vertraagd was en gistermiddag een verzendbevestiging en had het vandaag dus in huis :rolleyes:. Laatste 2 bestellingen waren nog sneller. H en m is al weer even geleden. Maar zalando heeft dus niet alleen dinsdag de verzenddag :roflmao:.

Wat ik wel vreemd vond bij zalando was dat ik een bestelling kon doen van ruim 400 euro op rekening terwijl ook nog eens mijn betaling van de bestelling daarvoor nog niet verwerkt was. Eerder kon je bij zalando niet zo'n hoog bedrag op rekening doen. Of wordt dat steeds opgehoogd naar mate je vaker hebt besteld?

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zalando duurt bij mij meestal 2 dagen.
    H&M bestel ik niet meer, omdat de levertijd belachelijk lang is.

15. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    H&M gisteren iets besteld, krijg net verzendbevestiging, ben benieuwd...

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Moet je ook voor verzending betalen eigenlijk?

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jepo_O

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat is eigenlijk nog erger dan....

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier echt nooit problemen met H&M levering, vooral het laatste jaar is de bestelling ontzettend snel binnen. Blijft toch gek dat er zulke verschillen kunnen zijn.

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb eindelijk reactie van de H&M.
    Ze zeggen dat mijn pakket bij een PostNL punt lag, maar deze inmiddels vandaag retour naar hun is gegaan.
    Vind ik erg maf, als PostNL aan de deur zou zijn geweest zouden zij een briefje hebben achter gelaten... bovendien heb ik bij track&trace nooit een status gezien en nu zegt H&M dat hij heel toevallig vandaag retour naar hun is verstuurd.

Deel Deze Pagina