H&M problemen

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebloem92, Jun 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Ik heb vorige week vrijdag iets besteld bij h en m. Het komt vanavond binnen tussen 18u en 21u. Ik vind dat redelijk Snel.

Zalando is max 48 uur dus die is nog sneller.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Vindt je dat snel?? Ik vind het echt dramatisch voor zo'n groot bedrijf. Die zouden echt de volgende dag moeten kunnen leveren.
    Ik heb zondag bij h&m besteld en ik heb nog geen verzendbevesstiging gehad. Vind dat echt voor schandaal.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Ik vind een week snel genoeg. Ze doen de webshop naast fysieke winkels dus ik vind dat je dat niet kunt vergelijken met een zalando of bol.com. Ik vind die laatste bv schandaliger omdat ze adverteren net vandaag besteld en morgen in huis en ik twee keer 4!!! Dagen op mijn bestelling heb moeten wachten.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ze verzenden net als zalando en bol.com vanuit een groot magazijn en niet vanuit winkels. Ik vind dat als je al jaren online verkoopt het wat sneller mag gaan.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,653
    5,694
    113
    H&m sucks. Ik heb er 1 keer iets besteld en dat was drama. Ik had wat besteld met korting. Was ruim 20 euro aan kortingen. Na een maand was het er nog niet. Kreeg ik opeens een bericht dat het niet meer leverbaar was. Kijk ik op de website was het er gewoon. Via mail geen reactie dan maar op fb want dan krijg je wel reactie. Kreeg ik een berichtje terug dat het vervelend was en dat ik de bestelling opnieuw kon doen maar de korting kon niet meer. Nou dikke doei echt niet. Dus ik bestel er niet meer

Toen ik een jaar of 11 was dus ruim 15 jaar geleden was het al drama met bestellen. Dan had een vriendin een zomer jas besteld en kwam die pas na de zomer r binnen

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Maar een mango, zara, c en a enz leveren toch ook
    Niet binnen twee dagen? Dat duurt ook minstens een week. Snap niet waarom h&m dan als uitzondering wordt gezien terwijl het voogens mij dus bij alle winkels wel zolang duurt.

Met henm heb ik ook goede ervaringen met service. Zo kreeg ik iets verkeerd geleverd en als excuus extra korting bij het opnieuw bestellen. Werd het dus nog goedkoper. En een keer werd een dure tas die ik had terug gestuurd aangezien voor de goedkopere tas die ik had gehouden. Ik had het verdendbewijs niet meer dus kon niet bewijzen wat ik nou teruggestuurd had (ik kon het dus wel
    Fout aangekruist hebben terwijl ik de andere tas opgestuurd had) maar zonder enig lrobleem kreeg ik de 25e verschil terug. Ze zeiden eigenlijk moeten we het verzendbewijs eerder hebben maar ik geloof je dus we maken het neteen in orde. En binnen een minuut kreeg ik de mail met dat de dure tas retour is genomen.

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,901
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik snap de ophef ook niet zo. Zeker als je nu tijdens de sale besteld, staat er op de website vermeld dat het momenteel wat langer duurt. Hier was het met 4 dagen weer binnen (ondanks de sale), de laatste keren eigenlijk steeds best heel snel. Dik tevreden dus :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Voor zo'n groot bedrijf...en 5 euro verzendkosten vind ik 2 dagen echt de max. Ik vind zelfs dat je voor dat geld bijna wel de volgende dag mag verwachten.

HappyRabbits likes this.
  9. Do1981

Do1981 VIP lid

Dec 9, 2016
    5,483
    3,341
    113
    Laatst voor het eerst daar besteld. Eerst al heel raar dat ik het zomaar thuis geleverd kreeg zonder dat ik een mail daarover had gehad of bericht van PostNL, heel erg raar. Kreeg ik een dag later een mailtje dat het verzonden was o_O (en toen had ik het dus al een dag in huis).

Vervolgens waren een aantal dingen echt anders dan weergegeven op de website en wilde ik terug brengen naar de winkel. Krijg je dan dus gewoon geen geld terug maar een kaart met je geld erop :evil:. Natuurlijk komt dat uiteindelijk wel op, maar vind het echt raar. Dan zeggen ze 'ja, het is een apart bedrijf'. Dat zal wel dat ze dat zo geregeld hebben, maar ik vind het heel normaal dat ik het gewoon bij de winkel terug kan brengen en geld terug krijg h&m is h&m in mijn ogen.

Ik ga er nooit meer wat bestellen iig. Persoonlijk super goede ervaringen met de wehkamp. Altijd snel en vanaf 20 EUR gratis bezorgen! :thumup:

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nou hier bericht terug van mijn bestelling. Ik kreeg gewoon uit het niets een mail dat mijn jurk uitverkocht was dit terwijl toen ik het bestelde (en meteen betaald had!) van de jurk in mijn maat er nog 136 stuks!!! op voorraad was! Dit weet ik van iemand van de klantenservice op dat moment. Wat ze gedaan hebben ik weet het niet maar dat het 3 weken moet duren voor ik de mail krijg met uitverkocht terwijl het op voorraad was?? Vindt dit echt geen service maar ja wat wil ik daar aan doen he :(

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,157
    8,132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zelfs voor retour sturen moet je betalen....

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113

Ja ook nog eens...

13. Nana Mouskouri

Nana Mouskouri Actief lid

May 9, 2017
    122
    30
    28
    Female
    Hier een pakket vermist sinds maart! Echt zovaak gebeld en gemaild, maar weinig tot geen respons. Nu gister eindelijk een mailtje dat ze het gaan uitzoeken! Het vervelende is, er staat geleverd.. maar ik heb nooit niets gezien. En de post is ook makkelijk, want die scannen m af op je adres als je niet thuis bent en leveren het pakket bij iemand anders om er vanaf te zijn.. Zo irritant

14. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Snel?

Neem een Wehkamp, als je daar besteld voor 12 uur dan heb je het die zelfde dag nog in huis. Dat is pas snel.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Dat is helemaal asociaal.
    Ik weet niet wat de H&M allemaal aan het doen is, ze stuurde mij eergisteren een betalingsherinnering met bijkomende retourkosten. Toen heb ik ze gemaild dat ik dat uiteraard niet ga betalen en vervolgens heb ik ineens een tegoed van 19 euro:rolleyes:

16. Nana Mouskouri

Nana Mouskouri Actief lid

May 9, 2017
    122
    30
    28
    Female
    Ja iets loopt daar niet helemaal lekker. En dan nog in combinatie met post.nl.. zuchtm

17. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,878
    5,171
    113
    Home
    ik ben echt boos
    heb ik 2 leggings besteld in de sale voor 3.99 kreeg ik gisteren mijn bestelling zonder leggings want ze zouden zijn uitverkocht....nu staan ze op de site voor de normale prijs van 9.99
    gelijk een boze mail gestuurd maar natuurlijk geen reactie van h&m :mad::mad:

18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,901
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat zijn zeker die unikleurige 3kwart leggings? Ik zag dat laatst ook nl, alleen stonden ze toen tegelijkertijd voor 3.99 in de sale en voor de volle mep in het gewone aanbod. Ik heb ze overigens wel geleverd gekregen voor de sale prijs, maar dat was duidelijk een foutje op de site.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dat heb ik jaaaaren geleden ook eens gehad met kerst. Op social media toen contact met ze gezocht en basically had ik gewoon pech...Sindsdien bestel ik er echt nooit meer. Ik vind het echt een bagger winkel met vreselijk slechte klantenservice (zowel winkels als telefonisch etc).
    Dat ze nog steeds verzendkosten vragen vind ik ook echt om te janken.
    Ik kom sowieso bijna nooit meer bij de H&M, vind het echt een bagger winkel geworden.

20. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Hier ook inmiddels geïrriteerd. Flinke tijd geleden al een zwangerschapsshirt besteld.. pfff tegen die tijd dat ik m heb, ben ik vast al bevallen :rolleyes:

Share This Page